Foto's zoek

Pagina: 1
Acties:

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-07 13:26
Ik heb een DVD waar ik mijn foto's op backup. Zo af en toe schrijf ik weer nieuwe foto's bij. Nu deed ik dat ook weer, maar als ik dan naar de DVD ga via "deze computer" dan zie ik alleen de foto's die ik er het laatste op heb gezet.

Als ik de DVD in een DVD-speler stop bij de TV, dan kan ik wel alle foto's zien.

Mijn vraag is hoe kan ik die foto's weer redden op mijn pc en zo weer kan zien, is hier een mooi proggie voor.

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
daaaan82 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:54:
Ik heb een DVD waar ik mijn foto's op backup. Zo af en toe schrijf ik weer nieuwe foto's bij. Nu deed ik dat ook weer, maar als ik dan naar de DVD ga via "deze computer" dan zie ik alleen de foto's die ik er het laatste op heb gezet.

Als ik de DVD in een DVD-speler stop bij de TV, dan kan ik wel alle foto's zien.

Mijn vraag is hoe kan ik die foto's weer redden op mijn pc en zo weer kan zien, is hier een mooi proggie voor.
sluit met je brandsoftware de laatste track (en daarmee de dvd) af. Dan kan je waarschijnlijk wel de hele inhoud zien (en niets meer erbij schrijven)

edit:
voorbeeld in nero:
Afbeeldingslocatie: http://www.korthuis.com/screen.png

optie finalize cd aanvinken dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 01-09-2005 23:08 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

neee niet nog meer knoeien ...

probeer eerst eens een data recovery progsel
/me fish houd wel van zero asumption recovery tool (1.2) de simpele we te verstaan

doet deze OM FAQ / Beleid ook even lezen svp

[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 02-09-2005 01:15 ]

Iperf

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals fish zegt niet nog meer knoeien. Je bespaart er ook maar een paar eurootjes mee. Neem in het vervolg gewoon een nieuwe dvd'tje en schrijf deze in 1x vol.

• daaaan82
fish schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:14:
neee niet nog meer knoeien ...

probeer eerst eens een data recovery progsel
/me fish houd wel van zero asumption recovery tool (1.2) de simpele we te verstaan

doet deze OM FAQ / Beleid ook even lezen svp
Maar is dit programma niet alleen voor HD's?? Ik kan de CD/DVD speler nergens vinden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je niet dmv nero session selector de sessie kiezen die je wil hebben. Deze optie zat vroeger in Nero 5, ik weet alleen niet of dat en waar hij te vinden is in Nero 6.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 14:04

Coach4All

I'm a Coach 4 All

daaaan82 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:54:

Eerst een kopie van de DVD zelf maken, dan pas van alles gaan "uitproberen".....

En je zult inderdaad iets moeten doen als de inhoud van elke sessie even apart zetten en die dan weer op een 3e DVD bij elkaar branden.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• daaaan82
Terw_Dan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:50:
Kun je niet dmv nero session selector de sessie kiezen die je wil hebben. Deze optie zat vroeger in Nero 5, ik weet alleen niet of dat en waar hij te vinden is in Nero 6.
Het is idd hiermee gelukt. Kon nu de missende sessie opslaan en dan die image weer branden.
thnx
Pagina: 1