[Mac OS X] Crasht bij uitzetten van PDA

Pagina: 1
Acties:

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Heren,

Ik heb sinds pas een HP iPaq hx2400, en heb hierbij het software pakket PocketMac Pro in mijn bezit (het synchronizeren werkt perfect met entourage :))

Echter voordoet zich het probleem dat als ik de PDA uitzet er gelijk een scherm komt waarin staat dat ik mijn iBook uit moet zetten met de on/off button, en verschijnt de melding na het opnieuw opstarten dat Mac OS X gecrasht is dus.

Is dit te voorkomen?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

De demo van PocketMac had bij mij exacht het zelfde probleem. Volgens mij is het gewoon een bug, en moet je de developers er eens op aanspreken.
Voor mij was het in ieder geval voldoende reden om niet voor dat pakket te kiezen, maar voor de concurrent.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Morphine
Welke concurrent is dat?

(Dank voor zover)

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik gebruik nu The Missing Sync.

micheljansen.org

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Die heb ik ook aangeschaft al vindt ik het niet super werken. Bij mij connect en disconnect hij steeds ook al staat de PDA gewoon in de cradle.

• Morphine
Slagroom schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:21:
Die heb ik ook aangeschaft al vindt ik het niet super werken. Bij mij connect en disconnect hij steeds ook al staat de PDA gewoon in de cradle.
The Missing Sync of PocketMac Pro?

• Morphine
Hey keurig programmatje. Werkt nu helaas nog maar 14 dagen maar zit een aanschaf te overwegen.
Overigens, als ik mn PPC aansluit dan krijg ik op mn PPC een login scherm te zien (dit lijkt op de user/password van mn Mac).. Het op OK drukken resulteerd in een terugkomend scherm, en op CANCEL drukken haalt het weg. Wat is het nut van dit scherm? (Save password en OK maakt ook niet uit).

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Morphine schreef op zondag 04 september 2005 @ 12:06:
[...]

The Missing Sync of PocketMac Pro?
The Missing Sync

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Morphine schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:01:
[...]

Hey keurig programmatje. Werkt nu helaas nog maar 14 dagen maar zit een aanschaf te overwegen.
Overigens, als ik mn PPC aansluit dan krijg ik op mn PPC een login scherm te zien (dit lijkt op de user/password van mn Mac).. Het op OK drukken resulteerd in een terugkomend scherm, en op CANCEL drukken haalt het weg. Wat is het nut van dit scherm? (Save password en OK maakt ook niet uit).
Dat is het password dat je op je PDA hebt ingesteld. Bij het pairen moet je sowieso altijd een password ingeven. Als je bent vergeten wat je daar hebt gedaan, kun je gewoon even de pairing ("bonding" zoals Microsoft het noemt) weggooien op beide apparaten en opnieuw beginnen :)

micheljansen.org

Pagina: 1