[BP Server] Problemen met IP

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Ik heb Bullletproof FTP Server geinstalleerd. Als ik dat programma start geeft hij als IP 192.168.0.3. Ik begrijp dat dat door de proxy/modem komt. Ik heb de helpfile en google er al op gezocht en ik heb gevonden dat het iets met passive IP te maken heeft. Ik heb dus mijn "echte" IP ingevuld bij Passive IP in het configuratiescherm van BP FTP Server. Maar als ik dat IP adres intyp, gebeurt er niets.

Ik heb ook nog een IP redirect service. Dat is van www.no-ip.info en daarvan heb ik dus een programmatje lopen dat mijn "echte" IP doorgeeft aan een site. Als je dan probeert in te loggen via ftp://xxx.no-ip.info, krijg je mijn IP adres. Maar ook dit werkt niet...

Iemand een oplossing?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeuhm. Dat eerste staat vast in je handleiding, dat tweede in de FAQ van Network Troubleshooting dus ik neem aan dat je de juiste poorten hebt geforward en dat je router loopback ondersteund? :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Die ports staan goed ingesteld. Maar zou je het bovenstaande stukje even voor een n00b kunnen schrijven? Het lukt me namelijk echt niet....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:P

Veel routers kunnen niets met de externe IP's. Probeer het dus even vanaf de buren thuis (en gebruik dan voortaan intern je 168 adres).
De FAQ - Network Troubleshooting zegt het verder al simpel genoeg volgens mij of niet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

probeers eens de proxy in van je provider in te stellen voor ftp

dan benader je de data zelf van buitenaf

Iperf