Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topic melding via email mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht zie ik 't over 't hoofd, maar bestaat er een mogelijkheid om je op een onderwerp te abonneren in een bepaald forum van Gathering Tweakers?
Nu moet je steeds inloggen om te zien of er al nieuwe posts zijn.
Ik vraag dit omdat bij Steve's Digicams die mogelijkheid wel bestaat.
Dus technisch zou het moeten kunnen.

Deze vraag stelde ik aan Remy, een moderator.
Hij adviseerde de vraag hier te stellen, dus bij deze!

Ik vink hieronder het Bookmark vakje aan, dus als er hier een reactie op komt dan ontvang ik bericht?
Maar mijn wens is, om bericht van een lopende thread te ontvangen, zonder dat ik zelf een vraag gesteld heb.

Groet van Jan.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Problemen met maildingen, zoals in de search naar ik meen te vinden is, was altijd dat de load op een forum van deze omvang vééls te hoog wordt :) . Maar je kan in je myReact wel handig overzicht houden op je 3 favoriete fora en je bookmarks in de gaten houden :) .

DM!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Stel je hebt een topic waar zo'n 100 man actief is. Dan krijg je al snel heel wat mailtjes te verduren als server. Stel er zijn meer topics dan 1, wat zal de server dan te verduren krijgen? Juist een doodklap :)

Het is op een groot forum als deze simpelweg niet haalbaar om te werken met dat systeem :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Overigens zorgt ook bookmarken er níet voor dat je mailtjes ontvangt :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jongens, een mailtje spammen is echt niet zo spannend hoor :) even makkelijk als dat je een topic opent, kan software een mailtje in een queue mikken. Een andere server gaat die vervolgens op z'n gemakje leeg pompen. En gezien wat er aan gigaflops in het rack van tweak hangt, zijn er vast wel een paar servers die behoorlijk uit hun neus lopen te eten. Bovendien zou je specifiek op een topic moeten abboneren en zijn er maar een paar mensen die dit echt wenselijk vinden.

Wat trouwens wél mogelijk is is je topic als RSS feed in je favoriete RSS browser laden, dan zie je ook direct of er wat gepost is of niet. Desnoods maak je een RSS-to-mail-gateway voor jezelf ;)

[ Voor 32% gewijzigd door HunterPro op 02-09-2005 00:24 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

HunterPro schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:22:
Wat trouwens wél mogelijk is is je topic als RSS feed in je favoriete RSS browser laden, dan zie je ook direct of er wat gepost is of niet. Desnoods maak je een RSS-to-mail-gateway voor jezelf ;)
Dat lijkt me inderdaad nog makkelijker dan e-mail. Zelf gebruik ik eigenlijk nog steeds hottopic om dit forum te volgen..

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, je wilt niet weten hoeveel foute emailadressen we in de loop van de jaren hebben verzameld :P
Dus nee, tis een leuk idee, maar inmiddels al achterhaald door rss feeds, hottopics, en lift enzo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.