Ik heb een Iiyama E435S itt. de meeste eigenaren (lijkt wel) ben/was ik wel tevreden met deze schermen (keb er 2) het rare is alleen dat er vanmiddag de stroom der af gegaan is, en sindsdien de presets van het TFT veranderd zijn
. De taal is van Engels opeens naar Italiaans gegaan, het scherm lijkt de brightness heel hoog te hebben staan en rood en blauw is naar beneden geschroeft zodat het beeld groen & zwart is. Iemand enig idee hoe ik dit recht gezet krijg?
Want via de menuknopjes de boel rechttrekken in Gamma, Brightness & het instellen van de aparte kleuren helpt niet. In het taal-instellen menuutje reageertie niet eens op het drukken van de knopjes. Heel erg irritant is dat.
Is dit nog recht te trekken of kan ik em beter terugsturen naar Iiyama?
Want volgens mij is het wel een software probleem. Maar dan weer wel aan de kant van de monitor. Want de rechter TFT doet het goed terwijl de linker TFT dus raar doet (linker tft op D-Sub en rechter TFT op DVI-D).
edit: Het groene ligt aan de D-Sub uitgang... de veranderde taalinstellingen en het brightness probleem aan de TFT.
Want via de menuknopjes de boel rechttrekken in Gamma, Brightness & het instellen van de aparte kleuren helpt niet. In het taal-instellen menuutje reageertie niet eens op het drukken van de knopjes. Heel erg irritant is dat.
Is dit nog recht te trekken of kan ik em beter terugsturen naar Iiyama?
Want volgens mij is het wel een software probleem. Maar dan weer wel aan de kant van de monitor. Want de rechter TFT doet het goed terwijl de linker TFT dus raar doet (linker tft op D-Sub en rechter TFT op DVI-D).
edit: Het groene ligt aan de D-Sub uitgang... de veranderde taalinstellingen en het brightness probleem aan de TFT.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 21:54 ]