Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
lijkt me ook niet heel veilig...
ik ga er nog ff over denken...
wasmachine-afvoerbuis dus... hmmmm
En met tape kan je mooi dat stukkie bij de DIMM bankjes & videokaart afplakken
Als je dan ook nog kortsluiting weet te maken, moet je er echt moeite voor gaan doen!
Van wie is die kast eigenlijk (lijkt wel wat op die van mij:-)
Powered bij meergranenbrood.
ja das wel waar van dat in model blijven... anders tape je wat stukken van de buis af...
Kennis van mij heeft een zanussi wasdroger, kompleet plastic (volgens mij met metal ringen) en deze kun je in alle manieren buigenOp maandag 15 januari 2001 18:19 schreef picobyte het volgende:
Maar de metalen versie blijft mooi in model, die plastic troep niet
En met tape kan je mooi dat stukkie bij de DIMM bankjes & videokaart afplakken
Als je dan ook nog kortsluiting weet te maken, moet je er echt moeite voor gaan doen!
Van wie is die kast eigenlijk (lijkt wel wat op die van mij:-)
/edit
typo
/edit
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
kijk die pic es goed
DELL en dat soort merken hebben dat ook, is wel mooi geregeld
zie http://tweakers.net/reviews.dsp?Document=8
Verwijderd
Verwijderd
En dan word heel moeilijk slapen
Zoiets heb ik ook al es geprobeerd met een paar keuken rollen ( ja ja de binenkant dan he ).
Het betekend voor de fan dat hij zijn lucht uit het buisje moet halen en daardoor gaat hij net zoals een stofzuiger klinken.
Want als hij geen buisje ervoor had dan kan hij zijn lucht overal vandaan pakken.
Op zich wel logisch, hij koeld wel beter want nu pakt hij de kamer temp. i.p.v. de kast temp.
Alleen dat wisten jullie al !
Verwijderd
Verwijderd
http://www.brunssum.net/~janse/Case/
De buis is uit een automateriaal handel, bedoeld voor auto-verwarmingen, en verkrijgbaar in diverse makkelijke ventilator maten ! de case is trouwens ge update nu: alle LEDs zijn blauw en ik heb een Golden Orb op de CPU nu... foto? allee dan....
Frenkie
PS, rammellen ? Herrie ? nop.... zo stil als een muis.....
btw ik zie dat jeje case hebt opgeruimd :-)
Nu nog je cables rounden.