Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eagle behuizing import vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Jetro2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 22:06
Wou dus een nieuwe persoonlijke Lib aanmaken.
Heb het symbool getekend, maar de behuizing is een standaard DIL16, kan ik deze niet gebruiken van andere lib?
Ben nog niet direct van plan om pcb te etsen ,dus de behuizing moet voorlopig nog niet.

(btw, goei tutorials voor JAL zijn ook nog welkom :9 )

I'm not a geek! I'm a lvl 12 Paladin!

• _Jeffrey_
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb je dit al doorgelezen? http://www.circuitsonline.net/artikelen/view/22 (vanaf "HELP MIJN ONDERDEEL BESTAAT NIET")

Ik heb zo'n gevoel dat Spite_tm dit topic binnen korte tijd sluit met de opmerking dat je meer vooronderzoek moet verrichten enzo :)

[ Voor 10% gewijzigd door _Jeffrey_ op 01-09-2005 22:49 ]

• Jetro2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 22:06
ja, tot het echte werk.
Daar worden de nieuwe symbolen in een bestaande lib gemaakt, men kiest dan ook een behuizing van een ander symbool in DEZELFDE lib. Ik heb een nieuwe volledig lege lib aangemaakt.

I'm not a geek! I'm a lvl 12 Paladin!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Je moet meer vooronderzoek verrichten enzo :)

But seriously: ik kan in je topicstart compleet niet terugvinden wat je al geprobeerd hebt (handleiding programma, google, ...), bovendien heb ik ook niet het idee dat je uberhaupt veel gezocht hebt, ik kan namelijk als complete Eagle-n00b met een simpele Google-query al een tutorial vinden waar je antwoord in te vinden is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.