Toon posts:

Simpele vraag waarschijnlijk voor jullie :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een proxy draaien voor onze sub groep en heb nu een output buffer (rc5 out) van ongeveer 120 KB, als ik dit nu wil flushen wat moet ik dan doen?

Welke regel moet ik toevoegen aan de ini file? of: Welk getal moet ik verkleinen?

thnx

Verwijderd

hmm welke zou dat zijn. misschien kan je in de readme.txt kijken welke het is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb gelezen ergens in dit forum dat als je Ctrl-Break intikt in de console-window dat 'ie dan gaat flushen. Anders moet je ff de Minkeysready en Maxkeysready op 0 zetten en de proxy herstarten.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
thnx, ik zal het eens proberen.

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 17:47 schreef crisp het volgende:
Ik heb gelezen ergens in dit forum dat als je Ctrl-Break intikt in de console-window dat 'ie dan gaat flushen. Anders moet je ff de Minkeysready en Maxkeysready op 0 zetten en de proxy herstarten.
de keys wijzigen en dan op ctrl-break leest ie de nieuwe ini in en zal die waarschijnlijk gaan flushen :)

Verwijderd

Topicstarter
hij draait als service... hoe roep ik hem dan op ? ik kan dan namelijk hooguit de service reboosten.

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

reboosten >:)

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat er units verloren gaan bij het flushen? Ik heb namelijk die output buffer van inmiddels 225 KB geflushed en dat schijnen maar +/- 1400 blocks te zijn, dit klopt dus echt niet want er is met 8 PC's ongeveer 24/7 aan gewerkt. :(
Pagina: 1