Ik ben samen met mijn vriendin (we studeren beiden geneeskunde in rotterdam) een jaartje gestopt met studeren om van april t/m juli 2005 door oost-afrika te reizen en vrijwilligerswerk te kunnen doen (ongeveer 50/50).
Allemaal erg schokkend, hopeloos en frustrerend, maar ook fantastisch, leuk, prachtig en bijzonder.
Goed, we zijn hier op een fotoforum dus: let's get it on!
Na 1 foto in het album te hebben gezet ben ik eindelijk zo goed als klaar met het bewerken en uitzoeken van foto's. Ik heb (nog) nergens kaders omheen gezet, zo heb je meer foto voor je 800 pixels en het scheelt mij weer een hoop werk. De foto's zijn gemaakt met mijn olympus c740 UZ, sommige zelfs met de KM X31 van mn vriendin (who says you *need* a DSLR?)
Dit is het eerste deel van de serie, ik heb er nog meer klaar staan maar het heeft denk ik weinig zin om jullie te overladen met bijv 60 foto's tegelijk. Foto's die nog staan te wachten zijn oa van de safari in 3 Tanzaniaanse wildparken die we hebben gedaan, erg de moeite waard.
Goed, laat asjeblieft je kritiek horen. Zeg ajb *wat* je goed of slecht aan een bepaalde foto vindt, dan heb ik er nog wat aan.
Het is de moeite waard om vroeg op te staan

De zon breekt door de wolken

Deze visadelaar (het nationale symbool van Malawi) vloog voor de maan langs, 2u smiddags

Zelfgemaakt autootje

Donkere wolken op Zanzibar (eiland voor de kust van Tanzania)

Laagwater op zanzibar, zo glad als een spiegel

Traditionele vissersboot van mangohout - een Dhow - bij zonsondergang. Alsof ie even kwam poseren

Onbewaakte fietsenstalling

Bounty-eiland #1

Palmbomen, eens een keer "by night"

Willemijn om 5u smorgens aan Lake Malawi

v2

Leuker dan tv kijken, maar wel erg vroeg

Jochies willen altijd graag stoer op de foto. J.C. van Damme is een enorme held in Malawi

Naar het werk met 2 stuks bagage

Verdriet

Verdriet v2 (de inzending in het album)
Allemaal erg schokkend, hopeloos en frustrerend, maar ook fantastisch, leuk, prachtig en bijzonder.
Goed, we zijn hier op een fotoforum dus: let's get it on!
Na 1 foto in het album te hebben gezet ben ik eindelijk zo goed als klaar met het bewerken en uitzoeken van foto's. Ik heb (nog) nergens kaders omheen gezet, zo heb je meer foto voor je 800 pixels en het scheelt mij weer een hoop werk. De foto's zijn gemaakt met mijn olympus c740 UZ, sommige zelfs met de KM X31 van mn vriendin (who says you *need* a DSLR?)
Dit is het eerste deel van de serie, ik heb er nog meer klaar staan maar het heeft denk ik weinig zin om jullie te overladen met bijv 60 foto's tegelijk. Foto's die nog staan te wachten zijn oa van de safari in 3 Tanzaniaanse wildparken die we hebben gedaan, erg de moeite waard.
Goed, laat asjeblieft je kritiek horen. Zeg ajb *wat* je goed of slecht aan een bepaalde foto vindt, dan heb ik er nog wat aan.
Het is de moeite waard om vroeg op te staan

De zon breekt door de wolken

Deze visadelaar (het nationale symbool van Malawi) vloog voor de maan langs, 2u smiddags

Zelfgemaakt autootje

Donkere wolken op Zanzibar (eiland voor de kust van Tanzania)

Laagwater op zanzibar, zo glad als een spiegel

Traditionele vissersboot van mangohout - een Dhow - bij zonsondergang. Alsof ie even kwam poseren

Onbewaakte fietsenstalling

Bounty-eiland #1

Palmbomen, eens een keer "by night"

Willemijn om 5u smorgens aan Lake Malawi

v2

Leuker dan tv kijken, maar wel erg vroeg

Jochies willen altijd graag stoer op de foto. J.C. van Damme is een enorme held in Malawi

Naar het werk met 2 stuks bagage

Verdriet

Verdriet v2 (de inzending in het album)