Ok ik zit hier nu opeens met een heel raar probleem en ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Er zitten geen cd's in mijn drives.
De drives worden opeens niet meer weergegeven in windows.
De drives gaan niet meer open in windows.
Als ik nog niet bij windows ben aangemeld maar dus het scherm waarbij ik kan kiezen met welke gebruiker ik in wil loggen dan gaan ze wel open maar schokkerig, ze sluiten zich opeens vanzelf, of ze wachten 10 seconden voor ze een klein stukje dichtschuiven. allemaal heel erg onregelmatig.
1 van de 2 drives maakt het geluid dat hij iets niet kan vinden en dus nog ff verder zoekt zeg maar (klinkt een beetje als geschuddel, kan het niet anders omschrijven).
En terwijl ik dit typ maakte 1 drive een ratel/zoem achtig geluid dus heb ik maar ff de stroom eruit getrokken en nu is het geluid dus weg, dus het zijn echt de drives.
Ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar dit zijn mijn specs:
Dvd speler, merk onbekend
Cd brander, Goldstar 8 speed
sata 80 gig seagate
IDE 80 gig samsung spinpoint
voeding, Huntkey 400 watt
mobo, asus P4V8X-X
proc, Celeron D315 @2.26 Ghz (stok speed)
3 led fans (kwamen bij mijn aerocool aeroengine jr ss)
Operating systym is Windows XP Prof met Sp2
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Er zitten geen cd's in mijn drives.
De drives worden opeens niet meer weergegeven in windows.
De drives gaan niet meer open in windows.
Als ik nog niet bij windows ben aangemeld maar dus het scherm waarbij ik kan kiezen met welke gebruiker ik in wil loggen dan gaan ze wel open maar schokkerig, ze sluiten zich opeens vanzelf, of ze wachten 10 seconden voor ze een klein stukje dichtschuiven. allemaal heel erg onregelmatig.
1 van de 2 drives maakt het geluid dat hij iets niet kan vinden en dus nog ff verder zoekt zeg maar (klinkt een beetje als geschuddel, kan het niet anders omschrijven).
En terwijl ik dit typ maakte 1 drive een ratel/zoem achtig geluid dus heb ik maar ff de stroom eruit getrokken en nu is het geluid dus weg, dus het zijn echt de drives.
Ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar dit zijn mijn specs:
Dvd speler, merk onbekend
Cd brander, Goldstar 8 speed
sata 80 gig seagate
IDE 80 gig samsung spinpoint
voeding, Huntkey 400 watt
mobo, asus P4V8X-X
proc, Celeron D315 @2.26 Ghz (stok speed)
3 led fans (kwamen bij mijn aerocool aeroengine jr ss)
Operating systym is Windows XP Prof met Sp2
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.