Toon posts:

Opnemen en afspelen op hetzelfde moment op een liteon 5045

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb de liteon 5045 gekocht en het zag er mij op het eerste gezicht een heel degelijk en handig toestel uit. Nu probeerde in gisteren een tv programma op te nemen, maar kon ik ondertussen geen andere post van tv meer bekijken dan datgene waar ik op aan het opnemen was. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

groetjes

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

TV van video kanaal afhalen en gewoon zappen :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat staat er in de handleiding?
post van tv meer bekijken
post? Dat valt toch op de mat? Of bedoel je een andere zender?

[ Voor 67% gewijzigd door -Skyhawk- op 01-09-2005 19:48 ]

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:22
Waar denk jij trouwens dat mee te doen? Korte blik op de site laat me zien dat het een single-tuner is. En groeten doen we hier niet!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

coptician schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:05:
Waar denk jij trouwens dat mee te doen? Korte blik op de site laat me zien dat het een single-tuner is. En groeten doen we hier niet!
Mja, als je de boel een beetje handig aansluit kan je op je tv gewoon verder kijken terwijl je hdd-recorder aan het opnemen is. Ik weet niet of die recorder een mogelijkheid kent om de antenne door te lussen, anders kan je altijd nog gewoon voor de lite-on je coax splitten en zodoende je recorder en je tv onafhankelijk houden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Geen probleem dus om toch nog lekker te kunnen zappen. De Lite-on heeft dan wel maar 1 tuner (in gebruik voor het opnemen) maar de tv heeft er ook nog eentje. Het principe is gelijk aan vroegah met de video-recorders :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.