Hoe windows login terugkrijgen na installatie novell client?

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ik heb dus een mooie laptop aangeschaft voor school, waar ik windows XP op draai.

Ik heb er 3 users op, 1 voor m'n bedrijfje, 1 voor school en 1 voor prive gebeuren.

Normaal kan je altijd via de windows logon een user kiezen.

Maar om op het wifi netwerk te komen moet je dus novell client installeren. Leuk en aardig, maar sinds ik dat erop heb staan kom ik alleen nog maar op 1 user...

Hoe kan ik ervoor zorgen dat die novell logon verdwijnt, en ik pas nadat ik via windows ben ingelogd, bijv via de trayicon, kan inloggen?

Signature?

Verwijderd

1 van de 'advanced options' als ik het me goed herrinner, dan log je wel lokaal in zonder de NetWare client te gebruiken.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:26:
1 van de 'advanced options' als ik het me goed herrinner, dan log je wel lokaal in zonder de NetWare client te gebruiken.
Tnx, heeft geholpen. Heb nu de windows logon terug.

Alleen niet de fast user switching interfase. Als ik naar de user config ga, krijg ik de volgende melding:
Client Services for NetWare had disabled the Welcome screen and Fast User Switching. To restore these features, you must uninstall Client Services for NetWare.
Dat gaat dus helaas niet, aangezien ik het nodig heb om op het wifi netwerk te komen op m'n school...

Signature?

Verwijderd

Dan is het bye bye fast switching ben ik bang.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:26:
Dan is het bye bye fast switching ben ik bang.
Is hier echt geen oplossing voor? :S

Signature?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nee dit is built in by design, hetzelfde als je een domein joint, issie ook weg :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1