Nu ik net een PS 2 aangeschaft heb, inclusief een paar spellen, ben ik ook op zoek gegaan naar wat leuke games om de tijd te doden samen met m'n vriendin.
dit is niet de HK, laat die inkoppers maar achterwege
Twee titels die ik ken en wel leuk vind daarvoor zijn:
Toy Story Racer
Een soort Mario Kart of Whacky Wheels. Race met leuke karts en Toy Story-personages op en parcours of in een arena. Met behulp van biljartballen, ufo's, elektrische schokken en allerlei ander speelgoed kun je elkaar van de baan duwen en op allerlei manieren hinderen.
Gamespot-review
Allerlei screenshots
Road Rash Jailbreak
Race erop los met verschillende motoren. Je kunt gewoon racen om als eerste de finish te bereiken, maar veel leuker is je tegenstanders van de motor te meppen met de blote vuist, baseballknuppels en kettingen. Je kunt tegen elkaar racen, of samenwerken waarbij de ene de motor bestuurt en de ander in de sidecar zit.
Gamespot-review
Allerlei screenshots
Weet iemand nog dergelijke games die leuk zijn om samen de tijd te doden? Geen standaard Gran Turismo 4 of Kingdom Hearts of zo dus. Dat zijn leuke games maar hebben niet dat grappige, ietwat cartooneske wat het zo leuk maakt om samen lol te beleven
Het hoeven overigens niet persé racegames te zijn, of in de cartoon-tekenstijl. Het gaat me meer om de gameplay en het spel zelf.
dit is niet de HK, laat die inkoppers maar achterwege
Twee titels die ik ken en wel leuk vind daarvoor zijn:
Toy Story Racer
Een soort Mario Kart of Whacky Wheels. Race met leuke karts en Toy Story-personages op en parcours of in een arena. Met behulp van biljartballen, ufo's, elektrische schokken en allerlei ander speelgoed kun je elkaar van de baan duwen en op allerlei manieren hinderen.Gamespot-review
Allerlei screenshots
Road Rash Jailbreak
Race erop los met verschillende motoren. Je kunt gewoon racen om als eerste de finish te bereiken, maar veel leuker is je tegenstanders van de motor te meppen met de blote vuist, baseballknuppels en kettingen. Je kunt tegen elkaar racen, of samenwerken waarbij de ene de motor bestuurt en de ander in de sidecar zit.Gamespot-review
Allerlei screenshots
Weet iemand nog dergelijke games die leuk zijn om samen de tijd te doden? Geen standaard Gran Turismo 4 of Kingdom Hearts of zo dus. Dat zijn leuke games maar hebben niet dat grappige, ietwat cartooneske wat het zo leuk maakt om samen lol te beleven
Ik vind wel een groot verschil tussen een potje Toy Story Racer of een potje Splinter Cell. Of dat nu alleen is of met twee. Iets als Toy Story Racer is gewoon spelen voor de fun. Knopje drukken en raggen maar. Een spel als Splinter Cell of zo speel je op een heel andere manier. Da's niet ff voor de gein wat gek doen met een spelletje. 'k Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. Inderdaad zoals Smoonshine zegt de GameCube-game-stijl, maar dan op PS2.matiasjansen schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:27:
Tip: Als je jouw vriendin de besturing van een first person shooter/racegame/strategie geduldig leert en ze hier wat behendiger in wordt vind ze het waarschijnlijk vanzelf leuk. Het is meer de onwetendheid en het jongensachtige imago waardoor vrouwen games minder tof als jongens vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Yoeri op 01-09-2005 19:32 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten