:)
En wat heb je zoal zelf al geprobeerd?
zo ver als ik weet kan je een amd 64 NOG niet over clocken
Vrijwel elke CPU is overclockbaar. Dus dat is min of meer onzindragon9114 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:41:
hoi,
[rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 13[/rml]
Daar vind je alles wat jij nodig hebt
[ Voor 51% gewijzigd door UTM op 01-09-2005 17:47 ]
tuurlijk wel... er zijn zat mensen die hun A64 overclocken...dragon9114 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:41:
hoi,
maar dat doe je dus niet met een stukje software, maar vanuit de bios.
Bekijk overigens ook eens de afdeling DOC. Daar zul je meer tegen moeten komen m.b.t. overclocken.
Ook Google kan goed helpen
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
En in me bios staat wel zoiets ja dat je de core hoger kan zetten
k ken zat mensen die een amd 64 3000+ hebben en hem op 2.2Ghz hebben lopen inplaats van 1,8..
Lol 2.2 Ghz is nog niet leukDutchGamer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:51:
ok Bedankt
En in me bios staat wel zoiets ja dat je de core hoger kan zetten![]()
k ken zat mensen die een amd 64 3000+ hebben en hem op 2.2Ghz hebben lopen inplaats van 1,8..
Er zijn al veel mensen die op lucht rond de 2800 zitten, en sommige met wat extremere koeling over de 3.0 ghz, dus 2.2 is verre van speciaal
Waarom probeer je dat dan niet gewoon?DutchGamer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:51:
ok Bedankt
En in me bios staat wel zoiets ja dat je de core hoger kan zetten
overclocken brengt zijn risicos mee en niets is gegarandeerd. Dus gewoon proberen en hopen dat het werkt.
En als ik het opsla zet hij hem automatish weer terrug..
Moet je ook iets met de voltage doen?
Het lijkt mij dat er op GoT wel al één en ander over te vinden valt, toch?
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
En waar van de 21 paginaas moet k beginne?powerflux schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:03:
neem dit soort topics [rml][ OC & INFO] AMD Athlon64 OC resultaten deel 13[/rml] es door
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
vooraanDutchGamer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:11:
[...]
En waar van de 21 paginaas moet k beginne?
dragon9114 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:41:
hoi,
Zie die tips van ThandorThandor schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:49:
Frequently Asked Questions DOC ver. 2.0
Bekijk overigens ook eens de afdeling DOC. Daar zul je meer tegen moeten komen m.b.t. overclocken.
Ook Google kan goed helpen
Verder: Ik bewonder je enthousiasme, maar maak volgende keer graag echt iets van je topicstart, dit is niks zo
Dit topic is gesloten.
![]()