Toon posts:

een paar vraagjes over de geforce 6200

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben dus van plan een geforce 6200 256 mb van anus te kopen maar nu liep k direct tegen een probleem aan k heb namelijk een 4x agp mobo en k wil een 8x agp videokaartje kopen nou wil ik weten als er veel snelheids verlies tussen zit als de 6200 op 4x draait en als dat grote invloed heeft op het al wel niet kunnen draaien van bepaalde games.
en dan nog zo iets k zag dat je een 6200 en een 6200TD en een 6200GE nou weet ik dat die GE de snellere versie is maar k ben van plan die TD te kopen is die nou trager of sneller als de gewoone 6200

ow en als julie voor +/- 75 euro een beter presterend kaartje weten zou ik dat ook graag willen weten

alvast bedankt

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

1) spelling & interpunctie
2) eigen initiatief
Ziedaar de prachtige ingrediënten voor een ongelooflijke topicstart op GoT :+

Omdat we niet harteloos zijn: een AGP 8x kaart werkt in een AGP 4x slot. 6200 is low-budget, welke versie je ook neemt, het blijven dus brakke prestaties. Van het verschil tussen 4x en 8x zal jouw kaartje niks merken.

edit:
Anus, is dat een goed merk? Nog nooit van gehoord...

[ Voor 10% gewijzigd door Borromini op 01-09-2005 17:33 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
LOL! Anus, idd, goed merk? Volgens mij is een 6200 het beste wat je kan krijgen voor 75, tenzij je een 2e handsje wil. Je moederbord kan wel wat met die 8xAGP, namelijk: de kaart op 4x laten draaien. Het schijnt dat het niet zoveel uitmaakt qua prestaties.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Kinderachtig flamen met merknamen door Asus "anus" te noemen is nou niet echt gedrag dat wij op GoT op prijs stellen :o

Verder lijkt het alsof je zelf totaal geen vooronderzoek gedaan hebt, 4X/8X vragen komen ook dagelijks voorbij en als je de moeite gedaan zou hebben de VGA Charts van THG erbij te pakken en Pricewatch (en/of V&A) had je je laatste vraag over beter presterende kaartjes voor EUR 75 ook wel zelf kunnen beantwoorden...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.