vraagje, m'n buren vinden dat ze meer geheugen moeten hebben, nou vroeg ik me af wat voor geheugen, want een celeron zit toch op een lagere bussnelheid? in eerste instantie heb ik 100 mhz gezegt, maar ik kan me iets herinneren van 66 mhz op oudere pc's. wat voor geheugen moet er in dat geval in? en werkt het samen met de 32 mb die ze nu hebben?
Verwijderd
Gewoon PC100 SDRAM nemen.
PC66 is moeilijker of niet meer te krijgen, en bovendien duurder dan PC100. Dus koop gewoon 1 PC100 SDRAM DIMM, zie hiervoor de t.net pricewatch of je lokale poeterboer.
PC66 is moeilijker of niet meer te krijgen, en bovendien duurder dan PC100. Dus koop gewoon 1 PC100 SDRAM DIMM, zie hiervoor de t.net pricewatch of je lokale poeterboer.
elke dimm is goed.. als het maar sdram is... 133mhz mag ook. die snelheid die erbij staat is de snelheid die een dimm officieel maximaal kan halen.. een van 133mhz kan ook op 50mhz draaien.. en sommige van 66 kunnen ook op 133 draaien.
Verwijderd
In your dreams! Dat halen zelfs de meeste als PC100 verkochte reepjes niet...Op maandag 15 januari 2001 19:03 schreef slacksoff het volgende:
...en sommige van 66 kunnen ook op 133 draaien.
mijne welOp maandag 15 januari 2001 21:56 schreef Taylor het volgende:
[..]
In your dreams! Dat halen zelfs de meeste als PC100 verkochte reepjes niet...