Ik was daarnet film aan t kijken en toen kwam me zus binnen en die deed ff vervelend en zette me scherm uit en drukte op de knopjes van de instellingen. Ok dat moet dus kunnen. Ik haar ff me kamer uit werken en ik hoor opeens BOEM, een error dus. Ik me scherm weer aanzetten, 4 bits, ik dacht echt van wtf. Maar oke ik dus ff rebooten. Oke mooi alles werkt weer, en dus maar weer verder met me film. Ik ben net 1 minuut aan het kijken. Hoppa, een zwart scherm. Ik weer rebooten. Ik hoor 1 of ander bios geluid wat lijkt op 1 x lang en 2 x kort. Alleen dan super snel achter elkaar. Ik zet hem dus helemaal uit. Ga even naar andere pc om op te zoeken wat die piepjes waren. Videokaart iets met beeldscherm, wat ik al dacht want ik kreeg ook geen beeld meer. Ik ga dus weer terug naar me pc om te checken of ik het goed hoorde. Hey hij doet het weer.
Maar is me videokaart nu bijna overleden of hoef ik me nog geen zorgen te maken? Ik heb nu alleen nog maar beetje mirc gedaan en dit typen. Dus geen grafisch inspannende dingen voor me kaartje.
Maar is me videokaart nu bijna overleden of hoef ik me nog geen zorgen te maken? Ik heb nu alleen nog maar beetje mirc gedaan en dit typen. Dus geen grafisch inspannende dingen voor me kaartje.