Toon posts:

Twinmos PC2700 333mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb drie slots voor geheugen op mijn MSI mobo en de derde heb ik drie jaar niet gebruikt. Nu had ik al 2x 512mb PC2700 reepjes van Twinmos in de eerste 2 slots zitten. Vandaag heb ik nog een reepje van 512mb pc2700 Twinmos weten te bemachtigen. Ik deze in de 3e slot gestopt, wat blikt nog steeds maar 1024mb. Ik hem verwisseld met een van de oudere en hij doet het wel want dan heb ik nog steeds 1024mb. Nu is mijn vraag: zou het aan mijn mobo liggen datie de 3e slot niet gebruikt of moet ik iets in windows of de bios aanpassen om hem te activeren?? Snap er nix van. Dacht dat ik die derde slot zo kon gebruiken door er dezelde type en merk geheugen in te stoppen.....

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
post eerst eens ff wat meer specs zoals type moederbord....

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Heb je een van de originele DIMMs al in het derde slot gestoken? Misschien is dat wel gewoon kapot...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

RamTheMan, dit is niet de manier om een topic te openen op GoT. Zoals je tijdens je registratie hebt kunnen lezen, verwachten we hier dat je wat inzet toont voordat je een topic opent. Zie ook De werking van het forum in het kort

Verder had je in PMG Beleid kunnen lezen wat we hier in PMG van een topicstart verwachten. Omdat je topic hier niet aan voldoet gaat hij op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.