Ik ben zo 'verstandig' geweest om een 15-1 cardreader te kopen. Die cardreader moet aangesloten worden op een usb header op het moederbord. Helaas ben ik in het bezit van een Dell Dimension 8200 (1.9Ghz, 1024Mb intern) die schijnbaar nooit een usb header hebben op het moederbord. Dus ben ik op zoek gegaan hoe ik die cardreader dan kan installeren. Na enkele uren zoeken en zwerven op het internet vond ik het volgende kabeltje, wat voor mij de perfect oplossing is, omdat ik dan de USB-A kant van de kabel op een interne USB poort kan aansluiten. Zie bijgevoegde URL voor een voorbeeld van het kabeltje. http://www.xpcgear.com/pinhead2usb.html.
Vervolgens is de vraag waar ik zo'n kabeltje kan kopen. Ik heb ook hier diverse on-line winkels afgezocht, maar tot nu toe nog niets gevonden. Heeft iemand misschien suggesties waar zo'n kabeltje te koop zou kunnen zijn?
Groet,
Arthur
Vervolgens is de vraag waar ik zo'n kabeltje kan kopen. Ik heb ook hier diverse on-line winkels afgezocht, maar tot nu toe nog niets gevonden. Heeft iemand misschien suggesties waar zo'n kabeltje te koop zou kunnen zijn?
Groet,
Arthur