Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-11 09:45
Hoi, ik ben Astennu z'n broer(tje), en maak omdat ik geen account heb even gebruik van zijn account.

Ik heb op de search gekeken, maar niets kwam overeen met wat ik precies wilde weten, dus bij deze stel ik de vraag in 'n nieuw topic.

Stel ik koop een *geen bekend merk* dongle voor 10m bluetooth, en 'n *geen bekend merk* bluetooth oortje die ook voor de telefoon te gebruiken is, kan ik deze dan ook via de dongle op de pc gebruiken?
Ik heb uit de andere topics begrepen van wel. Nu is mijn echte vraag;
Hoe installeer ik dit? zijn er extra drivers/software voor nodig?
Werkt dit ook bij games zoals halflife e.d. om de microfoon ingame te gebruiken?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 19:10
Als de bluetooth dongle het 'headset' profiel ondersteunt, dan kun je (alleen met de Widcomm software, niet met de XPSP2 bluetooth software!) de services opzoeken van de headset en een verbinding maken tussen de 2. Je krijgt dan een nieuw audioapparaat, (bij mij) genaamd "Bluetooth audio" dat je, afhankelijk van de gebruikte programma's, in kunt stellen. Bijvoorbeeld in MSN of in Winamp. Of dit in Half-Life kan weet ik niet.
Het is dus in ieder geval van belang dat je dongle het headset profiel ondersteunt.
Succes!