[IPod] Driver not found onder XP SP1

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 15:58
mijn probleem is als volgt:

PC met windows XP Sp1 met USB 1.1

Ik heb een USB 2.0 PCI kaart geinstalleerd....allemaal goed gegaan........

Prik ik de IPod in.....dan vindt hij hem wel...echter kan hij hem niet instaleren. Hij zegt dat hij de drivers gewoon niet kan vinden.....ik heb alles al geprobeerd.....zoals de IPod updater en nieuwe itunes versie (laatste)....

iemand enig idee waarom hij de ipod niet herkend als bijv. mass storage ofzo???

iemand misschien een oplossing? (intussen zoek ik vrolijk door)

Alvast bedankt!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Volgens mij wil apple minimaal sp2 hebben....
Dat is wat ik me kan herinneren van m'n installatie van itunes en m'n ipod...

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ShellGhost schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:46:
Volgens mij wil apple minimaal sp2 hebben....
Dat is wat ik me kan herinneren van m'n installatie van itunes en m'n ipod...
Aangeraden, ja, verplicht, nee. Ik heb WinXP Pro SP1 en daar werkt mn iPod prima op..

Er zijn overgens tal van problemen met de iPod en herkenning binnen windows. Ik zelf had er ook een aantal problemen mee, maar de oplossing werdt gegeven op de apple site zelf.

http://search.info.apple....q=ipod%20not%20recognized

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Moet er behalve iTunes en de iPod updater niet ook nog een driver worden geïnstalleerd? Ik kan me herinneren dat dat nodig was onder Windows. Ik moet echter zeggen dat ik dat zo snel niet kan vinden op de apple website. Heb je niet de originele installatie CD? Daar staat volgens mij met koeieletters op: Install software before connecting iPod, oid?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 15:58
ik heb alles volgens plan gedaan.....de pc waar het niet op werkt is van mijn zusje. Ik heb hem eerst op mijn eigen pc aangesloten, en daar werkte alles volgens plan....werd herkend etc....ik draai XP met SP2.......zou het daar dan toch aan liggen???

Ik heb bij mijn zusje's pc dus gewoon hetzelfde gedaan en daar vind hij de drivers van de ipod niet en herkend de computer dus niet wat voor iets er aan de USB poort hangt....switchen naar een andere poort wil ook niet helpen en de driver updaten ook niet......hij vindt dus wel iets aan de USB poort....alleen niet wat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat bij de tech specs op de site van Apple (en op de verpakking van mijn iPod Mini ook) toch echt dat SP2 vereist is. Het lijkt me dat ze dat niet voor niets zeggen ;)
Pagina: 1