Ik zit hier op m'n werk achter een proxy die alle opgevraagde pagina's vijfhonder eeuwen in z'n cache bewaard, plezant als je wat aan webdesign wil doen 
Anyway, ik was het beu van de hele tijd 'ctrl+F5' te gebruiken in m'n Firefox, dus heb ik de functie van de 'refresh' knop in Firefox's toolbar maar veranderd ...
Ga naar Program Files\Mozilla Firefox\chrome\browser.jar, open die met Winrar, en ga in die directorystructuur naar \content\browser\browser.xul. Open die laatste file in Notepad, en zoek voor de volgende code:
Bewaar dit browser.xul bestand ergens, en drag en drop het dan terug in je winrar van daarnet. (zorg wel even dat FireFox toe is dan)
Et voila, een CTRL+F5 at the tip of your mousebutton
Anyway, ik was het beu van de hele tijd 'ctrl+F5' te gebruiken in m'n Firefox, dus heb ik de functie van de 'refresh' knop in Firefox's toolbar maar veranderd ...
Ga naar Program Files\Mozilla Firefox\chrome\browser.jar, open die met Winrar, en ga in die directorystructuur naar \content\browser\browser.xul. Open die laatste file in Notepad, en zoek voor de volgende code:
Java:
Verander deze code naar:1
2
3
4
| <toolbarbutton id="reload-button" class="toolbarbutton-1 chromeclass-toolbar-additional" label="&reloadCmd.label;" oncommand="if (event.shiftKey) BrowserReloadSkipCache(); else BrowserReload();" tooltiptext="&reloadButton.tooltip;"/> |
Java:
1
2
3
4
| <toolbarbutton id="reload-button" class="toolbarbutton-1 chromeclass-toolbar-additional" label="&reloadCmd.label;" oncommand="BrowserReloadSkipCache()" tooltiptext="&reloadButton.tooltip;"/> |
Bewaar dit browser.xul bestand ergens, en drag en drop het dan terug in je winrar van daarnet. (zorg wel even dat FireFox toe is dan)
Et voila, een CTRL+F5 at the tip of your mousebutton
[ Voor 9% gewijzigd door Shaidar op 01-09-2005 15:48 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)