Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Rare problemen met toetsen en klikken? *

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Symptomen (o.a.):

-toetsen geven rare tekens weer of doen het niet.
-rechtermuisknop menu sluit te snel om iets aan te kunnen klikken.
-snelkoppelingen en programma's op taakbalk en bureaublad proberen te openen door middel van dubbelklik met linkermuisknop geeft eigenschappen weer (rechtermuisknop en openen werkt wel, maar dan moet je het wel kunnen selecteren).
-tijdens surfen doen bepaalde toetsen alternatieve acties, als vorige en volgende.
-Internet explorer als je beeld maximaliseren doet dan gaat het scherm automatisch naar f11

De ene keer werkt alles, maar bepaalde symptomen kunnen plotseling verschijnen. Na herhaaldelijk opnieuw opstarten en op 'x' te drukken in het inlognaam gedeelte, kan ik de wachtwoord normaal invoeren.

Geprobeerd in deze volgorde:
-Spybot
-Ad-Aware
-Norman VC
-Systeemherstel (system check) van 2 dagen geleden
-Trendmicro Housecall

Spybot en Ad-Aware vonden de standaard spyware files, die ik meestal tegenkom bij het scannen, en die ook elke keer verwijderd worden (niks nieuws).
Norman VC vond ook niks nieuws, alle dreigende dingen gerepareerd of verwijderd.
Trendmicro vond de restjes, weet de precieze namen niet uit mijn hoofd en kan nu ook niet kijken. (JavByteVerify.A en B, SPYW_KEYLOG5, A_BadBitor). Allen verwijderd.

Bij restart blijven de symptomen terugkeren, en het is moeilijk om er weer in te komen. Kan op dit moment geen HiJackThis toepassen. Systeem betreft een laptop van het type ASUS M6700Ne, met windows XP professional erop. Hoe start je eigenlijk in veilige modus op bij deze laptop?

Zijn deze symptomen bekend en wat eraan te doen? Stap voor stap hulp is gewenst :'( .

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
post eens een hijack lijst... misschien dat er toch iets niet goed is.

Controleer ook je geheugen eens!

Verwijderd

Duidelijk geval van het blijven hangen van de SHIFT toets of de "FN" toets.

Verwijderd

Topicstarter
Geheugen zal ik checken en HiJackThis toepassen wanneer mogelijk is.

Shift en FN toets is getest, en werkt de ene keer wel en wanneer de symptomen verschijnen werken ze ook nog, maar soms ook niet. Dus als er sprake is van hangende toetsen, dan hangen ze de ene keer wel en de andere keer niet, zorgen hangende toetsen ook voor de andere symptomen die ik opnoemde? Bij symptoom 2, 3, en 5 lijken hangende toetsen niet de oorzaak te kunnen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 15:16 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ik krijg het idee dat er een alt of ctrl toets op je toetsenbord hardware/softwarematig blijft hangen.

dit verklaart de alternative functies iig, misschien is het zelfs wel een storing in je TB zelf..
probeer eens een ander TB

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan best zijn, ik hoop dan dat het softwarematig op te lossen is, want hardwarematig moet ik nu even niet aan denken... Ik zal een usb toetsenbord proberen te regelen en die even uit testen op de betreffende laptop.

Mocht het hardwarematig zijn, kan het dan zijn door de hitte van gisteren? Het was heel de dag, en nacht broeierig. Normaal moet een laptop toch tegen de temperaturen van gisteren kunnen? Hij zat in de schaduw en Asusprobe gaf geen waarschuwing of iets dergelijks. Mijn toetsaanslagen zijn normaal vrij zacht op de toetsenbord van mijn laptop...

Edit: Hmm niemand die ik ken heeft een usb toetsenbord, allemaal hebben ze een ps2 aansluiting. Om het te testen moet ik dus een usb toetsenbord kopen of een adapter.. Ik hoop dus nog steeds dat het niet hardwarematig is, maar dat een of andere trojan ervoor zorgt dat toetsen blijven hangen, en dat deze met relatief weinig moeite te verwijderen is, zodat alles weer naar behoren werkt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 15:37 ]

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 09:24

Iet

Het lijkt inderdaad dat je in de richting van je toetsenbord moet zoeken.

Misschien kun je eens proberen je toetsenbord te verwijderen bij apparaatbeheer en weer opnieuw te installeren. (simpelste dingen eerst proberen)

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

Verwijderd

Topicstarter
Ja goed idee, eerst proberen er weer in te komen. Ik heb nu even een afspraak, zal later melden hoe het is gelopen.

Verwijderd

Topicstarter
Aargh, ik kan er niet meer inkomen, want ik kan mijn wachtwoord niet juist intikken. En ik weet niet hoe ik zonder in te loggen in windows kan komen, of auto-login instellen zonder eerst in windows te komen.

Edit: Excuses voor deze dubbel post, ging per ongeluk, had wel eerst edit gedaan, maar ging iets fout, en daarna vergeten om weer op edit te klikken... (ik weet het..).

Edit: Yes, heb een manier gevonden om toch de juiste letters in te kunnen tikken. Als ik x ingedrukt houdt, en snel een andere letter indruk, dan kan ik wel normaal tikken, x moet dan wel ingedrukt blijven.

Keyboard verwijderd uit apparaatbeheer, maar helaas heeft het niet kunnen baten. De symptomen worden veroorzaakt doordat de OS signalen ontvangt van hangende ctrl en shift toetsen. Of het hardwarematig is kan ik nog niet testen, aangezien ik geen extern usb keyboard op dit moment tot mijn beschikking heb. Al de genoemde symptomen kan ik nasimuleren op de computer waar ik nu mee type door middel van het ingedrukt houden van de ctrl en shift knop.

Mocht het aan de hardware liggen, zou het dan aan de warmte van gisteren hebben gelegen? Iemand wel is van gehoord dat toetsenborden kapot gingen door hitte net als die van gisteren?

Ik zat in de avond een spelletje te spelen, ging goed, toen ging ik surfen en na een tijdje ging het opeens fout. Toetsenbord begon raar te doen :| .

Btw, plaktoetsen staan uit.

Misschien is het iets als de peper trojan, ff checken.

Hier is de HijackThis log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 19:44:07, on 1-9-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Norman\bin\ZANDA.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\wdfmgr.exe
C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe
C:\WINDOWS\system32\ZCfgSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\1XConfig.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Norman\bin\ZLH.EXE
D:\Applications\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe
D:\Applications\ASUS\ASUS Probe\AsusProb.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Norman\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\WINDOWS\ATK0100\ATKOSD.exe
d:\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer aangeboden door chello broadband n.v.
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Hcontrol] C:\WINDOWS\ATK0100\Hcontrol.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIModeChange] Ati2mdxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PRONoMgr.exe] C:\Program Files\Intel\PROSetWireless\NCS\PROSet\PRONoMgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\Norman\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [imekrmig7.0] "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMKR7\IMEKRMIG.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [IMSCMig] C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\IME\IMSC40A\IMSCMIG.EXE /Preload
O4 - HKLM\..\Run: [CJIMETIPSYNC] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMTC65\CHANGJIE\CINTLCFG.EXE /CJIMETIPSync
O4 - HKLM\..\Run: [PHIMETIPSYNC] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\IME\IMTC65\PHONETIC\TINTLCFG.EXE /PHIMETIPSync
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG9.0] C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\IME\IMJP9\IMJPMIG.EXE /Preload /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [WorkPace 3.0] "C:\Program Files\WorkPace 3.0\workpace.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Power_Gear] D:\Applications\ASUS\Power4 Gear\BatteryLife.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] D:\Applications\ASUS\ASUS Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TempRemove] "d:\documents\vu-files\2004-2005\cases\quantitative business analysis\Crystal Ball 2000\CB Predictor\terminator.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Snelle start.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: Download with GetRight - D:\Applications\GetRight\GRdownload.htm
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Open with GetRight Browser - D:\Applications\GetRight\GRbrowse.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {003FADA5-8FEE-11D6-AFB7-0004768F6183} (CryptoRSA Control) - https://www.p3.postbank.nl/sesam/CAX.cab
O16 - DPF: {04E214E5-63AF-4236-83C6-A7ADCBF9BD02} (HouseCall Control) - http://housecall60.trendmicro.com/housecall/xscan60.cab
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {2B323CD9-50E3-11D3-9466-00A0C9700498} (Yahoo! Audio Conferencing) - http://us.chat1.yimg.com/us.yimg.com/i/chat/applet/v45/yacscom.cab
O16 - DPF: {48884C41-EFAC-433D-958A-9FADAC41408E} (EGamesPlugin Class) - https://www.e-games.com.my/com/EGamesPlugin.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1120767161571
O16 - DPF: {73F7A062-8829-11D1-B550-006097242D8D} (Voxware MetaSound Audio Decoder) - http://support.ninthhouse.com/updates/installers/voxacm.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Besturing) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {7D1E9C49-BD6A-11D3-87A8-009027A35D73} (Yahoo! Audio UI1) - http://chat.yahoo.com/cab/yacsui.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab32846.cab
O16 - DPF: {D54160C3-DB7B-4534-9B65-190EE4A9C7F7} (SproutLauncherCtrl Class) - http://www.arcadetown.com/feedingfrenzy/SproutLauncher.cab
O20 - Winlogon Notify: Sebring - C:\WINDOWS\System32\LgNotify.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\Norman\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\Norman\bin\ZANDA.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe

Nummer 62, Crystal Ball is een programma voor onder andere kwantitatieve bedrijfsanalyse, maar ik weet niet of terminator.exe erbij hoort, en het is een O4? Verder heb ik geen ervaring in het herkennen van bepaalde regels in deze logs, zien anderen misschien iets dat niet klopt? Want het lijkt me echt sterk dat alleen de ctrl en shift toetsen gisteren zijn blijven hangen door de hitte. Maar ja alles is mogelijk...

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 19:47 ]

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:19
Ik zie dat je HControl draait. Ik weet niet wat voor progje het precies is, maar van Google leer ik dat het zo'n interactief keyboard ding is.

Zelf heb ik de ervaring met dit soort progjes dat ze zoms errug vreemde dingen kunnen doen. Als je HControl (en z'n maatje ATKOSD.exe) killed, heb je dan nog steeds het probleem?

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Mag ik vragen waarom dit nog een ongepatcht systeem is ...... (sp2 ontbreekt nl. terwijl hier terwijl dit in deze tijd wel esensieel is)

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Topicstarter
***********************************************************************************************************************
!Weet iemand hoe je in safe mode kan komen zonder F8 (boot cd?)!
***********************************************************************************************************************

Natuurlijk mag je dat vragen. Ze hadden gezegd dat we SP2 nog niet moesten installeren toen de laptops werden geleverd vorig jaar oktober, dit was vanwege instabiliteit en compatibiliteitsproblemen met draadloze netwerken (onder andere op de VU). Ze zouden via internet doorgeven wanneer SP2 wel geïnstalleerd mocht worden en met welke instellingen, maar tot nu toe nog niks (http://www.digidesk.vu.nl/). Zal er wel een keer naar vragen, maar dat is nu even te laat.

Die notebooks komen uit zo'n drukfabriek rollen van de leverancier met allen dezelfde standaardinstellingen/image. (er is ook een beheerder die heet Ivos2 bij gebruikersaccounts? Is deze nog van de fabriek?) Zelf ben ik gewoon ingelogd onder administrator. Ik heb even een blanco wachtwoord ingesteld, zodat ik bij inloggen niet moeilijk hoef te doen.

Gisteravond, heb ik deze guide hier gevolgd. Het leek over, maar vanochtend deed de keyboard na opstarten weer raar. Ik begin steeds meer te denken dat die ctrl en alt toetsen echt kapot zijn. Net zat ik weer online te scannen met Ewido, o.a. ook om te checken of de Isearch fix heeft gewerkt die deze scanner als enige detecteerde maar niet kon verwijderen. Er wordt nu overal 0 infections gevonden, ik zal later wel nog een multiscanrun doen (ook in safe mode). De keyboard werkte weer naar behoren, maar na een tijdje kwamen de ctrl en alt symptomen weer terug. Op dit moment werkt het toetsenbord weer goed. Wanneer het probleem zich weer voor een langdurige periode voortdoet, dan zal ik eens proberen de HControl en ATKOSD processen uit te schakelen.

Btw, F8 om in veilige modus te komen werkt meestal niet, het is een hele pijn in de aars.. om erin te komen (400 keer herstarten, halve dagen wachten). Betekent dit dat het toetsenbord echt kapot is, omdat zelfs bij het laden het toetsenbord niet goed werkt. Of kan het zijn dat bepaalde malware nog in het geheugen zitten ergens of iets anders (IRQ..). Want Fn+F8 in windows reageert wel normaal (switch tussen lcd en ander beeldscherm). Dus het lijkt wel alsof iets mij blokkeert om in safe mode te komen.

Update: Probleem verscheen net weer, het killen van HControl en ATKOSD heeft helaas niet geholpen.

Ohja edit, om het toch zeker te weten, voordat ik de laptop terugbreng voor garantie (langdurig zonder laptop), zal ik volgende week eerst een usb keyboard of ps/2-usb converter kopen, om te testen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 02:22 ]

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
Kun je nog fatsoenlijk in je bios komen? Want als dat zelfs niet lukt (door je toetsenbord) lijkt het me echt dat je toetsenbord naar de malle moeren is..

Verwijderd

als je osk.exe start, kun je zien of de shift blijft hangen.
(programs accesoires accesibility onscreen keyboard)
Echter ctrl of alt status laat dit programma niet zien :-(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; probeer in het vervolg zelf ook wat creatiever te zijn :)

[XP] Systeem verneukt > [XP] Rare problemen met toetsen en klikken? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Met F2 kan ik nog wel in de bios komen. Schermtoetsenbord (osk.exe) laat een aantal grijze knoppen zien, maar dat hoort zo denk ik (clock, shift, ctrl, alt, pijltjes, nlk, slk, `, '), en dan doet het toetsenbord nog steed raar. Wanneer ik alt in het schermtoetsenbord inschakel, dan veranderen de letters op het schermtoetsenbord in de tekentjes die ik krijg te zien bij het typen (probeer het maar eens).

Bij het opstarten (login scherm) doet het toetsenbord het mischien een paar seconden goed.

Vandaag heb ik het nog geprobeerd met een extern usb toetsenbord, maar aangezien ik niet wist hoe ik de laptop tobo moest uitschakelen had het niet veel zin, want de ctrl en alt signalen worden nog steeds doorgegeven. Dus om het echt zeker te weten dat het aan de hardware ligt wil ik eerst de tobo van de laptop uitschakelen, zodat de signalen in ieder geval niet door de toetsenbord van de laptop worden veroorzaakt.

Ik heb het geprobeerd door de toetsenbordinstallatie te verwijderen uit apparaatbeheer, maar dan vraagt ie of ik wil herstarten, maar wanneer ik herstart dan is ie alweer geïnstalleerd. En ik wil niet het toetsenbord loshalen, en aan de aansluitingen binnenin zitten, vanwege de garantie. Misschien via de bios? Wat moet ik daar uitschakelen? Numeric Pad Lock? of Parallel Port? of iets anders? Bij apparaatbeheer staat bij locatie: 'plugged into keyboard port', die zie ik niet in de bios staan...

Mijn excuses voor de eerdere topictitel, mijn creatieve geest liet me even in de steek (deze :X , deze 8)7, of deze |:( , of misschien toch deze O-) )

Tot nu toe in ieder geval bedankt voor het reageren.

Edit: Oh wacht nu flikkert ineens het schermtoetsenbord af en toe (osk.exe), alsof de alt aan en uit gaat, de frequentie varieert. De tekenset verandert van normaal, naar alternatief. Misschien treden de symptomen op in verhouding met de geproduceerde hitte 8)7 . In het begin (net opgestart, nog koel) flikkert hij niet, en nu opeens wel (hitte). Een beetje uit de lucht gegrepen is het wel. Asusprobe heeft nog nooit extreem hoge temperaturen weergegeven, hoogstens tijdens het spelen van een spelletje 85 graden, dit was tijdens die warme dag (pas bij 90 graden Celsius schakelt alles ter bescherming automatisch uit).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 08:31 ]

Pagina: 1