Toon posts:

[MCE 2005] Wallpaper request

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik deze vraag überhaupt mag stellen en of ik in het goede forum zit...

Ik ben opzoek naar de volgende wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/windowsxp/images/downloads/desktop/wallpaper_8_16by9_lg.jpg

Zoals je ziet is deze wel te downloaden via de Microsoft site, ware het niet dat deze wallpaper volkomen ongeschikt is voor een scherm op 1280x800 (of 1024x768), omdat het logo ronduit slecht eruit komt te zien.

Ik draai zelf WinXP, maar zou deze als wallpaper willen gebruiken. Is er toevallig iemand die mij kan helpen aan deze wallpaper op een hogere resolutie? Ik vermoed dat deze wordt meegeïnstalleerd bij MCE 2005, maar dat weet ik niet zeker. Overigens heb ik al via Google gezocht (zonder succes, of ik zoek verkeerd).

Alvast bedankt voor degene die me kan helpen.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 16:23

Underworld

+1 Inzichtvol

ik heb hetzelfde verhaal met Vista (en ook op 1280x (maar dan op) 1024)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik kan hem ook zo niet vinden, maar als ik het logo bekijk, is het niet veel meer dan het standaard windows xp logo, met het Media Center stukje eronder en dan een fade erachter van de witte tekst.

Half uurtje photoshoppen zou ik zeggen ?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn photoshopkunsten zijn helaas niet toereikend om iets dergelijks te creëeren..

• Mephix
  • Laatst online: 25-11-2025
Zoek dan maar verder.. maar mocht ik binnenkort niks te doen hebben zal ik aan je denken :+

Verwijderd

is deze niet uit de installatie van MCE te slopen dan?! als dit een officiele wallpaper is zal ie er vast wel uit te slopen zijn :-)

edit:

Net even de cabjes doorzocht maar kan em niet vinden helaas

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 18:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
@djredmar,

Via dit topic probeerde ik daar dus achter te komen. Jammer dat 'ie er niet tussen zit, maar bedankt voor het zoeken. Iemand anders misschien nog?

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:51

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Volgens mij is dit geen (officiele) walllpaper, heb al wat voor je gezocht maar ben er alleen een paar tegengekomen zonder tekst erop.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• -Skyhawk-
  • Niet online
RedFox schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:23:
Volgens mij is dit geen (officiele) walllpaper, heb al wat voor je gezocht maar ben er alleen een paar tegengekomen zonder tekst erop.
Zoals je ziet is deze wel te downloaden via de Microsoft site, ware het niet dat deze wallpaper volkomen ongeschikt is voor een scherm op 1280x800 (of 1024x768), omdat het logo ronduit slecht eruit komt te zien.
http://www.microsoft.com/.../wallpaper_8_16by9_lg.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door -Skyhawk- op 01-09-2005 19:29 ]

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Mijn MCE 2005 installatie heeft 'm iig niet.
Die linkt ie zelf ook :?

[ Voor 75% gewijzigd door rb338 op 01-09-2005 19:30 ]

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:51

RedFox

Heb je een OV ofzo?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• -Skyhawk-
  • Niet online
rb338 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:30:
Mijn MCE 2005 installatie heeft 'm iig niet.
[...]

Die linkt ie zelf ook :?
Heel goed gezien! :Y) ;)
Was bedoelt om te laten zien dat het geen één of andere vage user made plaatje was. Voor reactie daarboven.
een plaatje van 480x270 noem ik geen wallpaper hoor.
Ik kreeg de indruk dat jij dacht dat het een usermade geval was. Vandaar dat ik even dat stukje quote. Want wat jij nu bedoelt kwam niet echt naar voren. :)

@ TS
Zijn er geen andere Windows achtergronden te vinden die de zelfde style hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door -Skyhawk- op 01-09-2005 19:42 ]

Verwijderd

De afbeelding komt hiervan, wordt wel degelijk als wallpaper aangezien: http://www.microsoft.com/...top/mcedesktopimages.mspx :p
Misschien wil je één van die grotere wallpapers proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Hier komt mijn voorbeeld inderdaad vandaan, maar het is dus te klein om als wallpaper te gebruiken helaas (probeer het maar eens, het ziet er namelijk niet uit). Als dit geen officiële wallpaper is, dan houdt het natuurlijk op. In ieder geval bedankt voor de hulp.

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 14:18
Als je goed op die site leest, zul je zien wat je moet doen.

>Klik op het plaatje
Er verchijnt nu een grotere versie...
>Klik op je rechter muisknop en kies gebruikt plaatje als achtergrond

Je zult zien dat dit plaatje hoger is in resolutie dan 480x280....

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar heb je het zelf ook even geprobeerd? Zo ja, dan draai jij vast op een resolutie van 800x600...

Verwijderd

Wil hem ook graag hebben.
mangahuisman schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:53:
Als je goed op die site leest, zul je zien wat je moet doen.

>Klik op het plaatje
Er verchijnt nu een grotere versie...
>Klik op je rechter muisknop en kies gebruikt plaatje als achtergrond

Je zult zien dat dit plaatje hoger is in resolutie dan 480x280....
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:46:
Sorry maar heb je het zelf ook even geprobeerd? Zo ja, dan draai jij vast op een resolutie van 800x600...
Ziet er inderdaad niet uit als je het plaatje dan als achtergrond gebruikt, wordt ie helemaal wazig :|

Heb gezocht mbv Google, maar de wallpaper die WARTHOG.. zoekt voor een scherm resolutie 1280x800 (of 1024x768) is niet te vinden. Mocht ik hem vinden dan laat ik het hier zeker weten.

Verwijderd

Topicstarter
OK Clouddog, vriendelijk bedankt voor de medewerking! Ondertussen geef ik de hoop al op.. :)

Verwijderd

ik heb um weleens gezien op http://www.tss2000.nl geloof ik

succes ;)

Verwijderd

Staat inderdaad 1 wallpaper van Windows XP Media Center op, maar dit is helaas niet degene die speciek hier gevraagd wordt.

Verder staan er nog een hoop andere mooie wallpapers op de door jouw genoemde site.
Pagina: 1