Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[BUG/Abuse] Pricewatch Top 5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

weet niet zeker of dit hier hoort...maar het gaat over een mogelijke bug in de pricewatch.
Op het moment is de top 5 van prijsdalers als volgt:..
Thomson Lyra PDP2812, 5GB... -99,3%
JVC DR-MV1 DVD/VHS Recorder -95,8%
Xircom RealPort ISDN Connect... -93,8%
Freecom 24x10x40x FS-1 (Car... -87,2%
Aluminium Hotswap SCSI Rack... -85,8%

Als ik op deze namen met mijn muis gaat staan staat er de naam, prijs, en shopnaam. Nu is bij de gehele top5 op de Thomson na, de naam Hardware Discount, met een extreem lage prijs voor het product. Klikken we op het product, zien we dat Hardware Discount er niet (meer) tussen staat. Dus ik vermoed dat deze shop met een vage promotie actie bezig is, want de top 5 word gecached zo te zien...
Is het dan niet beter om de top 5 niet te cachen aangezien dit wel het overzicht van prijsdalers vernuekt.. ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die shop had problemen met zijn databestand. Dus abuse is het niet, uiteraard hoort niettemin een winkel die niet in de pricewatch staat ook niet in die lijst te komen.

Die hele pagina wordt overigens gecached, dus dan een klein stukje niet cachen is wat lastig te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoevaak word die pagina dan geupdate?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:46:
Hoevaak word die pagina dan geupdate?
Weet ik niet uit mijn hoofd, een paar keer per uur. Maar de foute prijzen van hardware discount zitten nog in het systeem, maar worden bij die query niet goed eruit gefilterd. Dat ben ik nu aan het veranderen.

En dat is nu aangepast en online..

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 01-09-2005 15:06 ]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het is trouwens niet altijd dezelfde winkel ofzo die verkeerde prijzen heeft, bij de nr1 daler was het bijvoorbeeld pixmania.com waar een foute prijs bij gestaan heeft.