Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fanprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil http://www.canintechnology.nl de CPU fan kopen die op deze site staat onder cpu fans.Nou denk ik dat deze fan niet past op mijn moederbord omdat ik een hele hoge cmos heatsink heb. Ik denk dat deze fan te breed is en tegen mijn heatsink aankomt.
Heeft iemand deze fan en zo ja wat zijn de afmetingen van het gedeelte BOVEN de heatsink dus waar de fan uit begint te steken naar links en rechts?

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:35

Crazy-

Best life ever

Sorry, maar hoge cmos heatsink?

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Verwijderd

Topicstarter
4 cm hoog en pal naast mijn processor zeg maar 1 cm ervandaan

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Hey, bedankt man! Ik was al langer op zoek naar een cooler voor in mijn amd barebone die een kwartslag gedraaid is tenopzichte van 'normale' coolers...
Denk dat deze perfect is :)
Sorry, maar hoge cmos heatsink?
Ik denk northbridge??

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 14:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik ook al gezien maar zoals je op de foto ziet zit de fan niet geheel aan de bovenkant van het montageijzer.. en het komt allemaal heel erg krap bij mij dus misschien dat iemand deze fan heeft?

Verwijderd

Ik schat dat dat stukje zo'n 5mm is.
De hoogte tot de fan is dan dus 95mm...

Maar wat zit er nou dan in de weg zo hoog in je kast?

Verwijderd

Topicstarter
De northbridge heatsink.. die is extreem hoog naar mijn gevoel echt iets van 4 cm ofzo er zit ook geen fan op( zou dat moeten)?

ik heb zon hoge heatsink ook nog nooit eerder gezien op andere mobo's
ik kan hem er ook niet afhalen omdat hij met pinnen zit vastgeklikt en als ik die pinnen los wil maken dan breken ze... eentje is al verrot dus... heatsink eraf is geen optie
Pagina: 1