Toon posts:

Geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn PC opstart krijg ik deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/121/fout6rh.jpg

http://img205.imageshack.us/img205/121/fout6rh.jpg

Ik heb een GamesSurround 7.1

Wie kan mij helpen wat te doen!!!

Mvg,
Michiel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 14:02 ]

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo maar ineens ??
Heeft het wel altijd gewerkt ??
Specs ???

Kortom: iets meer info graag :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Specs van PC of Geluidskaart!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan denk ik dat je audioprogramma niet goed ingesteld is, of misschien de drivers van je geluidskaart?

Met deze melding kunnen we enkel gissen, en ook uit je topictitel haal ik niet echt veel nuttige info.

Welke versie van Windows draai je (zo te zien XP), welke programma's doen het niet? Wat doen ze precies niet, heb je bij filmpjes wel beeld en geen geluid?

Verder willen we ook graag zien wat je zelf allemaal al hebt ondernomen om het probleem op te lossen. Het is de gewoonte om even op de website van de desbetreffende producent te kijken, om te zien of daar wellicht een oplossing te vinden is. Of wellicht in de handleiding :)
Ook op GoT of met Google kan je als je een paar keywords zoals de namen van de producten gebruikt heel veel info vinden denk ik.

Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door, daar staat uitgebreid beschreven wat er van je verwacht wordt op het forum, we hebben in Software Algemeen - Beleid een uitgebreid stappenplan voor topicstarts neergezet. Loop je topicstart nog even door, en vul even de ontbrekende info aan. Maak ook even je screenshot wat kleiner, we zien ze hier graag kleiner dan 550 pixels breed :)
offtopic:
Welkom op GoT, mooie wallpaper 8)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een noobke :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dan hoor je dus niet tot ons publiek op GoT... Lees sanfranjakes tips even door en doe er wat mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb al opnieuw geinstalleerd en heb verder nisk gedaan, niks helpt :(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maakt niet uit, maar dan is het wel de bedoeling dat je je er in gaat verdiepen, ik quote even een stukje uit de GoT registratievoorwaarden:
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
Je startbericht kan je aanvullen met het knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif rechtsbovenaan je post :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Wat meer informatie zou inderdaad welkom zijn. Beetje standaard, maar wat heb je zelf tot nu toe geprobeerd? Zie ook post reply van sanfranjake

Probeer inderdaad anders de mixer devices opnieuw te installeren. Ga naar Control Panel en klik op Printers and other hardware en klik dan op add new hardware.

Kijk anders ook even op deze site.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:04
je mag best noob zijn, maar om je te helpen hebben we toch wat meer info nodig.
-geeft je pc sinds kort deze melding?
-heb je de instellingen van je geluidskaart gecontroleerd
-krijg je bij elk prog deze melding (zo nee, controleer je instellingen van dat prog es)
-wat meer specs van je pc
-wat zijn je instellingen van je geluid in windows

edit: spuit 11 :z

[ Voor 4% gewijzigd door arvidbeheerder op 01-09-2005 14:35 ]

Verwijderd

JE hebt dus een clean install gedaan.

Nu moet je echter nog wel de orginele drivers van de kaart installeren en mischien nog wel meer drivers van andere kaarten.

Kijk even in apparaat beheer van je configuratie scherm welke apparaten nog niet goed geinstalleerd zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles al geinstalled maar werkt nogsteeds niet :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

mike8844, wat zouden we kunnen / moeten zeggen? Je geeft weinig informatie (wat is "alles" en welke versie heeft dat?) en je reageert niet op de vragen die mensen stellen ;)

Je denkt zelf aan een softwareprobleem (omdat je het in Software Algemeen hebt geplaatst. Maar kijk toch ook even of je hardware er wel correct in zit. Dit door fysiek te kijken en door in je BIOS te kijken. Check ook een programma als Lavalys Everest.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:25:
Heb alles al geinstalled maar werkt nogsteeds niet :(
no offence hoor, maar lees je wel door wat we zeggen?

S-P-E-C-S! (wat voor pc heb je, wat voor kaart, wat voor drivers etc. etc.)

wat heb je al geprobeerd behalve 3x reinstallen?
beantwoord de vragen van sanfranjake eens..

ow en ga nou niet weer reageren met een oneliner.. kom dit keer met iets waar we wat mee kunnen...

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Intel P 4 3.0 GHz
1 GB geheugen
256 MB Videokaartje

GAMES SURROUND 7.1 VAN HERCULES (is ewcht al genoemd dus ook jullie ven lezen)
Verder zit alles er goed in en heeft ie hem in de bios aan!

Mvg,
Michiel

Verwijderd

Je hebt al genoemd dat je hercules kaart hebt.

Maar er zijn zoveel dingen die je niet gedaan hebt of genoemd.

[i]Heeft het wel eens gewerkt[/i]. Zo ja door welke omstandigheden ging het niet meer werken.

Probeer eens een ander PCI slot.

Wat voor drivers heb je geinstalleerd
- Als je de nederlandse hebt geinstalleerd probeer dan eens de engelstalige versie is vaak toch net even iets beter.
- Kijk op de hercules site voor aangepaste drivers voor jouw windows versie, moederbord.

Als je geluid op de line in zet hoor je dan wat op de speakers.

Welke onderdelen van de kaart lijken wel te werken.
GAMES SURROUND 7.1 VAN HERCULES (is echt al genoemd dus ook jullie ven lezen)
Verder zit alles er goed in en heeft ie hem in de bios aan!
Hebt je de instellingen in de bios wel goed staan mischien zit er onboard geluid op je moederbord die je niet gedisabeled hebt. Wat heb je dan in de bios aan staan.

Wat voor moederbord heb je overigens en in combinatie met welke andere kaarten.

Kortom informatie informatie en nog meer informatie.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een Asus rock P4s800 volgens mij
In een andere slot werkt ook niet, en het geluid werkte ineens niet meer ik ga eens weer OPNIEUW drivers installeren ;)

Mvg,
Mike

Verwijderd

Je hebt Asus en je hebt Asrock maar geen asus rock. Asrock is een zustermaatschappij van Asus

Is het nu zo moeilijk voor je om een beetje normaal informatie te geven. We proberen je te helpen.
Maar als je niet met meer goede ondebouwde duidelijke samenhangende informatie komt hoef je van mij geen hulp meer te verwachten.

Edit: Zag op de ASus site dat jouw moederbord al audio on board heeft:

-- Staat dit wel Disabeled

Edit 2;
Heb je dan de Hercules gamesurround muse, fortissimo III of fortissimo IV

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 00:33 ]

Verwijderd

P4s800 zal wel een asus bordje zijn he.

off topic: wel een zeer subtiele plaatsing van de foutmelding... :+

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-08 11:33

TommyGun

Stik er maar in!

offtopic:
Met Alt + PrintScreen maakt ie alleen een screen van het desbetreffende hokje ;) Die opnieuw pasten in Paint oid

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 02-09-2005 17:23 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1