Ben bezig met code voor het ophalen van email adressen uit een adreslijst.
In feite logt de phpcode automatisch in voor een gebruiker en haalt hij alle adressen uit zijn of haar contactlijst en print deze op scherm.
Het probleem is dat hij niet goed loopt, dat wil zeggen..
ik krijg slechts 2 resultaten op het scherm en het gedeelte waar ik de msn.class aanroep
lijkt helemaal niet uitegevoert te worden.
Vandaar hier de code ter evaluatie, wat heb ik mogelijk fout gedaan waardoor mijn code niet alle resultaten afwerkt in de member database en tevens de msn.class aanroep niet uit lijkt te voeren?
Oja.. q() is een eigen functie waar alle foutafhandeling in verwerkt zit. nix bijzonders verder dus gewoon aanroep van standaard mysql commandos.. de msn class is een vrij verkrijgbare class op phpclasses dot org
In feite logt de phpcode automatisch in voor een gebruiker en haalt hij alle adressen uit zijn of haar contactlijst en print deze op scherm.
Het probleem is dat hij niet goed loopt, dat wil zeggen..
ik krijg slechts 2 resultaten op het scherm en het gedeelte waar ik de msn.class aanroep
lijkt helemaal niet uitegevoert te worden.
Vandaar hier de code ter evaluatie, wat heb ik mogelijk fout gedaan waardoor mijn code niet alle resultaten afwerkt in de member database en tevens de msn.class aanroep niet uit lijkt te voeren?
Oja.. q() is een eigen functie waar alle foutafhandeling in verwerkt zit. nix bijzonders verder dus gewoon aanroep van standaard mysql commandos.. de msn class is een vrij verkrijgbare class op phpclasses dot org
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
| <? // ----------------------------- // do msn: contact credits laten verdienen // ----------------------------- if ($logged_in=="0") { header("Location: index.php?page=sign_in"); } $sql = "SELECT email,pswd FROM dt_members"; $res = (q($sql)); if (nr(($res)) == 0) { ?> Helaas,nix <? } if (nr(($res)) >= 1) { //-- loop door de resultaten while ($row = mysql_fetch_array($res)) { // ophalen gegevens member $profielsql = f(q("SELECT email,pswd FROM dt_members where pswd='$row[pswd]'")); // is het profiel niet leeg en actief zichtbaar? print "-----------------------------------------"."<br>"; print "email:". $profielsql[email] ."<br>"; print "ps:". $profielsql[pswd]."<br>"; //--- include('neverland/msn/msnlistgrab.php'); $gm = new msnlistgrab(); $gm->user = $profielsql[email]; $gm->password = $profielsql[pswd]; $gm->GetRecords(); $teller=0; foreach ($gm->res as $val){ ?> <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="9%"><input name="email[]" type="checkbox" id="email[]" value="<? echo $val; ?>"></td> <td width="91%"><? echo $val; ?> </td> </tr> </table> <? } //--- print "the end"; } } |