t.net gehackt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=202

Is toch wel belangrijk nieuws.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 19:22
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeetje jammer dat ze dat nou snel weghalen.
Net of het dan niet gebeurd is zeker...
:(

Hoe meer je drinkt, hoe korter je leeft, hoe minder je drinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem onder Lieve Adjes zetten, en ja weghalen is het ook niet, maar dat doen ze vast niet om de boel te verstoppen, maar meer omdat ze het zat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hehe, dit is wel een hele stoere Hack. Per definitie zijn hackers klojo's maar deze hebben het wel heel netjes gedaan.
Geloof dat op dit moment iemand ff zijn code aan het herzien is :).

* Delerium heeft heel veel respect voor deze übertweakers. [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) ik blijf van mening dat je gewoon met je tengels van andermans werk af moet blijven

2) ja, ze hebben het verder wel netjes gedaan

3) er worden nog steeds reacties gepost op dit bericht, alleen ikke kan ze niet zien

4) als ze (de hekkers) dadelijk het eens een keer niet zo netjes doen? Floep, weg alles, zonde van alle tijd, ook die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de frontpage posting is weg en de reacties ook, maar de "review/hack" staat er nog wel.

Het was igv wel leuk om te lezen...
Ik zou hem onder Lieve Adjes zetten, en ja weghalen is het ook niet, maar dat doen ze vast niet om de boel te verstoppen, maar meer omdat ze het zat zijn?
Ik denk dat ze het vooral doen om geen chaos te creeeren. Anders wordt LA in no-time overspoeld met topics. (Zeer verstandige actie igv). De reacties zijn weggehaald om ervoor te zorgen dat de "review/hack" niet in de reacties update tracker komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-10 17:59
Ik vind het wel zwak dat ze het nu weer weggehaald hebben van Tweakers.net

Hij had net zo goed an de passwords ergens neer kunnen zetten of t.net plat kunnen leggen.

Het verhaaltje had net zo goed kunnen blijven staan.

[p.s. er vanuitgaande dat hij wel 'eerlijk' is binnen gekomen en niet met netbus of zo via Femme z'n computer of zo en zo een 'asmin' password heeft gejat.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hackers zijn in principe dangarous (spreek uit als kangaroo). ik hoop dat dit een waarschuwing is, want de indruk dat de site rammelt geld dus ook voor de delen onder de motorkap.

Site is heel mooi, maar nog lang niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

[edit:Iets te snel geluld, sorry]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 17:39 schreef easydisk het volgende:
Ik vind het wel zwak dat ze het nu weer weggehaald hebben van Tweakers.net

Hij had net zo goed an de passwords ergens neer kunnen zetten of t.net plat kunnen leggen.

Het verhaaltje had net zo goed kunnen blijven staan.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.. !!!

IK VIND HET EEN ZWAKKE EN MIETIGE STREEK dat ze de link op de frontpage weg hebben gehaald !!!
het was een heel net en intresant verhaal..

Ik denk gewoon dat ze zich schamen en het daarom weg halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff het is nog wel mogenlijk om te reageren (via een omweggetje.. gewoon ff link aanpassen) maar ze laten het gewoon niet zien...

heb r maar 1 woord voor: JEZUS WAT MIETIG ZEG .. (oke het waren er 4 >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 17:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Hackers zijn in principe dangarous (spreek uit als kangaroo). ik hoop dat dit een waarschuwing is, want de indruk dat de site rammelt geld dus ook voor de delen onder de motorkap.

Site is heel mooi, maar nog lang niet af.
Tja, dat is echt een gevolg van continue upgraden en extra features toevoegen. Het wordt al snel zeer onoverzichtelijk en dan sluipen er dit soort securityleaks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mafioso pakt nu een stuk zeep en zet deze tussen zijn tanden. Vervolgens pakt hij een tandenborstel en probeert het stuk zeep een functie geven.

Laten we het beschaafd en beleefd houden hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 17:56 schreef ecteinascidin het volgende:
Mafioso pakt nu een stuk zeep en zet deze tussen zijn tanden. Vervolgens pakt hij een tandenborstel en probeert het stuk zeep een functie geven.

Laten we het beschaafd en beleefd houden hiero.
Hmm zal r over denken...

maarruh ik kan simpel weg niet fatsoenlijk reageren... ik bezoek graag tweakers.net (en ook zeeeeeer veel) maar dit vind ik gewoon te ver gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

We hebben allemaal wel 's een heftige reactie.

Probleem opgelost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 17:50 schreef Mafioso-real1 het volgende:
Pff het is nog wel mogenlijk om te reageren (via een omweggetje.. gewoon ff link aanpassen) maar ze laten het gewoon niet zien...

Wat is er echt mietig aan? Het is gewoon verstandig en iedere admin die een beetje goed bij zijn hoofd is zou hetzelfde doen. Waarom zou je allemaal chaos gaan zaaien tussen tweakers.net bezoekers, terwijl je al je concentratie nodig hebt om die leak te fixen. Anders wordt je weer gestoord door honderden posts/icqtjes/mailtjes etc, daar zit je op te wachten als webmaster, NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 17:50 schreef Mafioso-real1 het volgende:

Tja, ik was wel nieuwsgierig naar de reacties, maar daar kom je niet meer bij (ikke dan, maar ik ben niet slim :)), hoewel de meest reacties wel zullen zijn:

"ha ha ha, goeie actie, ga zo door"

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

click de kreezie hekkers klup er wordt druk aan gewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 18:03 schreef TgF het volgende:

[..]
Tja, ik was wel nieuwsgierig naar de reacties, maar daar kom je niet meer bij (ikke dan, maar ik ben niet slim :)), hoewel de meest reacties wel zullen zijn:

"ha ha ha, goeie actie, ga zo door"

*zucht*
Ik was r als een van de eerste bij (das geen toeval, want ik "check" om de minuut of er nog iets nieuws te zien is op twekers.net/GoT
En de meeste reacties luide als volgt ~: "WOW das niet zo best .. maar verder goede gozers die dat hebben gedaan, erg netjes enzo, niks gesloopt of wat dan ook"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk, ik zal voortaan werken aan nuancering van mijn berichten.

Er waren er maar weinig die de actie afkeurden, dat wilde ik geloof ik zeggen.
Pagina: 1