Ik heb een Panasonic decoder voor Casema Digitale TV. Deze box heeft een scart uitgang en hangt nu aan m'n plasma via die scart. Is er een manier om het scart RGB signaal te converteren naar progressive scan, zodat ik hem in PS aan de component ingang of VGA kan hangen ?
Nu heb ik iets gevonden van JS technology waarbij het voor mij nog onduidelijk blijft of zo'n kastje ook deinterlaced of niet, of is dat wat dit moet betekenen:
Ik wil graag progressive scan, omdat dit tig keer stabieler is en veel mooier beeld geeft, deze ervaring heb ik geleerd van de xbox.
Nu heb ik iets gevonden van JS technology waarbij het voor mij nog onduidelijk blijft of zo'n kastje ook deinterlaced of niet, of is dat wat dit moet betekenen:
Dit kastje is daarnaast niet al te goedkoop, zijn hier goedkopere oplossingen voor, kan het uberhaupt wel ?Broadcast quality synchronisation extraction using Plasma VGA technology, with 50% Sync Splicing, and a 3-Pole Input filter
Ik wil graag progressive scan, omdat dit tig keer stabieler is en veel mooier beeld geeft, deze ervaring heb ik geleerd van de xbox.