Ik heb hier een tiscali internet verbinding : 4096 kbit/s
wanneer ik op internet ga, en dan meestal met het downloaden, valt de verbinding weg. Wanneer ik de netwerkkabel uit de modem (prestige 623) plug en vervolgens er weer in doe krijg ik wel weer verbinding. Ook wanneer ik de modem uit/aan doe krijg ik weer verbinding.
Heb jullie enig idee waar dit aan kan liggen? netwerkkabel kapot?
Volgens tiscali loopt de netwerkkabel vol ofzo, maar dit lijkt mij sterk.
Ik heb de GoTsearch gebruikt ja, maar vind niet over een vollopende netwerkkabel
Google, idem
Ik kan trouwens moeilijk gaan zoeken, als ik niet weet wat het probleem is.
Ik heb gecheckt of de modem een firmware update nodig had, maar was niet het geval. En indd, de modem ook gereset.
Heb uren met die tiscali-lui gebeld, maar daar wordt je nou ook niet veel wijzer van.
wanneer de computer uit staat, blijft de verbinding modem -> tiscali stabiel
ty
Heb ook norton Internet secerity en hitmanpro op mijn PC lopen
wanneer ik op internet ga, en dan meestal met het downloaden, valt de verbinding weg. Wanneer ik de netwerkkabel uit de modem (prestige 623) plug en vervolgens er weer in doe krijg ik wel weer verbinding. Ook wanneer ik de modem uit/aan doe krijg ik weer verbinding.
Heb jullie enig idee waar dit aan kan liggen? netwerkkabel kapot?
Volgens tiscali loopt de netwerkkabel vol ofzo, maar dit lijkt mij sterk.
Ik heb de GoTsearch gebruikt ja, maar vind niet over een vollopende netwerkkabel
Google, idem
Ik kan trouwens moeilijk gaan zoeken, als ik niet weet wat het probleem is.
Ik heb gecheckt of de modem een firmware update nodig had, maar was niet het geval. En indd, de modem ook gereset.
Heb uren met die tiscali-lui gebeld, maar daar wordt je nou ook niet veel wijzer van.
wanneer de computer uit staat, blijft de verbinding modem -> tiscali stabiel
ty
Heb ook norton Internet secerity en hitmanpro op mijn PC lopen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 12:18 ]