Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
kleine vraag ik heb een oude acer N-10 pda en wil daar graag een Asus CompactFlash W-Lan kaart (w-110 uit mij hoofd) in hebben
Mijn probleem is dat ik heb gehoort dat deze kaart alleen in type 2 sloten werken (cf sloten )

Wie kan me hier mee helpen gaat deze combinatie werken of niet ik heb al veel gezocht maar kon er niet veel over vinden vandaar deze vraag.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Werkt gewoon in standaard CF interface, dus ook bij jou acer

• wizzard
ok dat zou mooi zijn maar volgens mij past een type 2 kaartje niet in een slot die alleen type 1 ondersteund en volgens mij heeft mijn acer een slot wat alleen type 1 ondersteund vandaar ???

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

ik heb dezelfde wlan kaart, en is type 1

• wizzard
en werkt hij bij jou een beetje top of niet ik wil hem heel graag hebben maar weet niet of hij goed is vioor de n10 vandaar

Verwijderd

Is 1 van de snelste kaarten op de markt, en werkt op en top
Pagina: 1