Toon posts:

HELP ! Inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroeeeet ! ;)
ik zit hier op me stage en kreeg de opdracht ff 2pc's aan te sluiten en een brander in te bouwen geen probleem dus, zet ik die 2 computer aan
de 1 logt niet in en vraagt naar zn domein de exacte foutmelding is:

Het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. Er word onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters

de geeft het zelfde probleem maar bij die kan ik nog inloggen met de administrator account.

iemand enig idee hoe deze 2pc's toch nog ingelogd krijg ! ??? !

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
blijkbaar hebben ze geen connectie met de server.. zorg dus dat ze dit wel krijgen :)

verder moet je echt meer vertellen over de situatie dan dit.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ok je doet eigenlijk 2 dingen fout :P

• Je zit op stage en je moet een probleem oplossen, maar dat lukt niet en je vraag thet aan ons :? Klinkt net als een huiswerk vraag. Lijkt mij dat je het zelf moet oplossen, daarvoor is stage tenslotte ;)
• Wat heb je zelf verder al geprobeerd :?

Xbox Live ID:Notna8310

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:24:
Gegroeeeet ! ;)
ik zit hier op me stage en kreeg de opdracht ff 2pc's aan te sluiten en een brander in te bouwen geen probleem dus, zet ik die 2 computer aan
de 1 logt niet in en vraagt naar zn domein de exacte foutmelding is:

Het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. Er word onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters

de geeft het zelfde probleem maar bij die kan ik nog inloggen met de administrator account.

Meld je lokaal aan op de pc, en niet via het domein, controleer daarna de connectie met de DC

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
ik loop stage bij een school tis meer een full time baan geworden ik heb ook een stage begleider die er niets van snapt mja lokaal aanmelden werkt ook niet en dattie geen verbinding met de server had tsja.. dat probeer ik op te lossen maar snappet niet meer pff iemand anders nog een leuke oplossing voor me ? :P

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 05:31
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:24:

Degene waar je met het administrator account wel nog op komt, log je dan lokaal in of op het domein ??

Als het op het domein is, neem ik aan dat de gebruiker/wachtwoord combinatie die je probeert gewoonweg niet correct is.

http://blog.bjornhouben.com

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Geef hier effe je userid , je wachtwoord en je domein, dan kan ik het effe controleren.

[serieus]
Daar heeft je bedrijf echt wel een helpdesk/beheerder om je even te helpen met het inloggen
[/]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:00:
ik loop stage bij een school tis meer een full time baan geworden ik heb ook een stage begleider die er niets van snapt mja lokaal aanmelden werkt ook niet en dattie geen verbinding met de server had tsja.. dat probeer ik op te lossen maar snappet niet meer pff iemand anders nog een leuke oplossing voor me ? :P
offtopic:
welke school is het? heb ook ooit eens op basisschool stage gelopen en daar is idd nu ook de helpdesk en beheerder weg

als je niet lokaal kan aanmelden dan heb je niet het goede userid of wachtwoord. Zoek via de search hoe je dat kan omzeilen/verhelpen.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:00:
Natuurlijk werkt lokaal inloggen wel! (mits je de juiste gebruikersnaam en ww hebt)
Heb je bij het inlogscherm bij "aanmelden bij" wel ingesteld dat hij niet op het domein maar op de lokale pc moet inloggen?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22
Het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. Er word onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters.
^Het staat er toch niet in het chinees ofwel? Je hebt of je user name fout of je wachtwoord, dat het lokaal aanmelden niet werkt zou ook best kunnen met een foute combinatie. Als de domain controller niet beschikbaar was kreeg je wel een andere foutmelding.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

leon1e schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:00:
[...]

^Het staat er toch niet in het chinees ofwel? Je hebt of je user name fout of je wachtwoord, dat het lokaal aanmelden niet werkt zou ook best kunnen met een foute combinatie. Als de domain controller niet beschikbaar was kreeg je wel een andere foutmelding.
Dat soort dingen krijg je ook als he tnetwerk gewoon simpelweg _niet_werkt. Probeer maar eens inteloggen op de HvA oid. Daar krijg je dit soort dingen om de haverklap ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22
Notna schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:52:Dat soort dingen krijg je ook als he tnetwerk gewoon simpelweg _niet_werkt. Probeer maar eens inteloggen op de HvA oid. Daar krijg je dit soort dingen om de haverklap ;)
Als je domain niet beschikbaar is krijg je altijd netjes een foutmelding, en daar staat een hele andere tekst in dan in deze foutmelding.

Verwijderd

Mja, eitherway is dit niet het niveau dat we willen zien op dit forum. Ik snap dat je nieuw bent, maar enig inzicht en initatief kunnen we toch wel verwachten?

- Ik zie NIETS van wat je zelf geprobeerd zou hebben. Heb je uberhaupt zelf nagedacht over wat het probleem zou KUNNEN zijn? We zijn hier met z'n allen geen helpdesk.
- Je topictitel voldoet lang niet aan de voorwaarden.

Ik raad je sterk aan Algemene gedragsregels (Netiquette) goed door te nemen als je hier geholpen wil worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.