220v 12 cm koelers

Pagina: 1
Acties:

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:36
Hmm, kunnen de draaiden die in mijn computer lopen naar de aan/uit knoppen en naar de koelers (220v) een dusdanig magnetisch veld opwikkelen dat hierdoor mijn harddisk over de zeik gaan waardoor ik register errors krijgen enzo.

boedha

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Theoretisch wel; er hangt altijd wel een (klein) elektromagnetisch veld om een draad waar een stroom door loopt.
Maar in de praktijk... Gebeurt zelden tot nooit eigenlijk...
Kaj.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

inderdaad..en klein veldje is er vast wel. Maar als je gewoon even de kabels zo zet dat ze niet dicht langs je harde schijf komen, dan moet dat het probleem niet zijn.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-08 16:05
Ik heb onderin m'n kast (foto volgt) een 16cm 220V fan. met aan de achterkant een schakelaartje, met gaten in de bodem van de kast. Werkt prima, de componenten zitten ver genoeg weg.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Harde schijfje bijna dood? Heeft bij mij ook niet lang geduurd na registererrors...

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
ik heb NERGENS last van met mijn 2 12cm 220Volt sunon fan's....

dusse je HDD is gewoon verrot lijkt mij...

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

idem 2x 220V sunon fans, die draden lopen overal langs, ook langs m`n HD. Nergens last van. als je 2x 220V fans gebruikt, dan clock je over.. right?
wellicht is DAT het probleem. :)

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:36
Probleem zit hem denk in een Scsi converter 68-->80 sca. Zodra ik twee van deze dingen op 1 kabel zet gaat het fout. Ik heb ook een backplane liggen. als ik deze gebruik met 1 converter gaat het tot nu toe allemaal goed. Probleem is alleen die backplane past nie zo goed in mijn kast. Weg lucht flow enzo.

boedha

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Pagina: 1