Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Collega stoppen met pesterijen op IT bedrijfje, hoe?*

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.084 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

pven schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:28:
[...]

Heb je het hele verhaal gelezen? :?
Ow, ik dacht dat het maar 1 pagina was. (nu intussen wel helemaal)
Maar toch blijf ik er bij dat als je daar niet tegen kunt, dat je daarom niet moet de oudste, meest conservatieve baas erbij moet halen en alles overdragen en hopen dat 'ie ontslagen wordt. (want velen hier hebben blijkbaar deze intentie)
Het is natuurlijk niet meer grappig na 1 (of 2,3) keer en daarna zou ik me dingen beginnen afvragen over de sexuele geaardheid van deze persoon...

En persoonlijk zou ik ook geen zo'n grapje uithalen met iemand die je helemaal niet kent (eerder met een goeie maat, die je "h4x0rkunsten" waardig is ;)) en allesinds eerst kijken of die persoon ermee zal kunnen lachen (dus onder de 35 jaar (let wel: meestal, want je hebt 65'ers die moderner zijn dan 20 jarigen), geen nerd (van gedachten, uiterlijk doet er niet toe), geen homo in dit geval, geen extreem katholiek of protestants & het in de eerste 2 minuuten opbiechten, want het is niet leuk als je niet weet wie het is)

Kzou ook liever in een bedrijf werken waar af en toe een grapje uitgehaald wordt (niet telkens hetzelfde, want dan is het gewoon niet grappig) dan in een bedrijf waar iedereen z'n nek zo hoog mogelijk in de lucht steekt, zo luid mogelijk begint te typen als de baas passeert, zo weinig mogelijk probeert te lachen, na het werk zo rap mogelijk naar huis te gaan (zelf de vrijdag), bang is om al z'n slechte kanten te laten zien & bovendien andere mensen verklikt/roddelt om zichzelf er beter te laten voor staan (ik denk dat de meesten nu wel zult door hebben welke soort personen ik wil zeggen)

Het leven is niet enkel presteren, bijlange niet enkel presteren...

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Tom-my schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:30:
[...]

Ik durf 100% te wedden dat jij 10x zo erg bent deef 8)

maar OT, gewoon leuker terugpakken, en dan met tubes lijm, ps2 porten omdraaien, inzn koffie pissen etc
Héhé lol :+

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mja,

Al met al is dit toch geen Beveiliging & Virussen materiaal. Er zijn ondertussen wel genoeg oplossingen gegeven om je collega tegen te gaan. ;)

Signature

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.