Ow, ik dacht dat het maar 1 pagina was. (nu intussen wel helemaal)
Maar toch blijf ik er bij dat als je daar niet tegen kunt, dat je daarom niet moet de oudste, meest conservatieve baas erbij moet halen en alles overdragen en hopen dat 'ie ontslagen wordt. (want velen hier hebben blijkbaar deze intentie)
Het is natuurlijk niet meer grappig na 1 (of 2,3) keer en daarna zou ik me dingen beginnen afvragen over de sexuele geaardheid van deze persoon...
En persoonlijk zou ik ook geen zo'n grapje uithalen met iemand die je helemaal niet kent (eerder met een goeie maat, die je "h4x0rkunsten" waardig is
Kzou ook liever in een bedrijf werken waar af en toe een grapje uitgehaald wordt (niet telkens hetzelfde, want dan is het gewoon niet grappig) dan in een bedrijf waar iedereen z'n nek zo hoog mogelijk in de lucht steekt, zo luid mogelijk begint te typen als de baas passeert, zo weinig mogelijk probeert te lachen, na het werk zo rap mogelijk naar huis te gaan (zelf de vrijdag), bang is om al z'n slechte kanten te laten zien & bovendien andere mensen verklikt/roddelt om zichzelf er beter te laten voor staan (ik denk dat de meesten nu wel zult door hebben welke soort personen ik wil zeggen)
Het leven is niet enkel presteren, bijlange niet enkel presteren...