68 pins female naar 68 pins female scsi "converter"?

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil 2 HD's en een terminator aansluiten op een vhdci kabel.

Alleen op het einde van de Vhdci kabel zit een male (pennetjes) 68 pins aansluiting,
en die moet aan eenzelfde 68pins connector op de kabel die aan de schijven en de terminator zit.

Dus ik zoek een heel simpele unit met 2 female (gaatjes) 68 pins aansluitingen als verbindings-stuk. Ik zoek me rot maar bestaan ze eigenlijk wel?

specs

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dat heet een gender changer in vaktaal
http://www.abccables.com/ca-003511.html
http://www.catskillsupply.com/scsiadaptors.html

[ Voor 60% gewijzigd door Fish op 01-09-2005 00:18 ]

Iperf

• maratropa
  • Niet online
Aaaahw een "gender changer"... 8)7 Silly me. Eigenlijk heel simpel. Behalve dat ik geen gender wil changen :)

SPANX!

specs

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:59

ThunderNet

Flits!

gladiool schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:31:
Aaaahw een "gender changer"... 8)7 Silly me. Eigenlijk heel simpel. Behalve dat ik geen gender wil changen :)

SPANX!
jawel,
je wilt van 1 van de male-plugs, een female maken toch? ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• maratropa
  • Niet online
ThunderNet schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:32:
[...]

jawel,
je wilt van 1 van de male-plugs, een female maken toch? ;)
Oja, als je het zo brengt wel inderdaad :)

Nu hopen dat ze in nederland een beetje te krijgen zijn.

specs

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:56

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Anders zou je nog altijd 2 "external loop" kabels van Compaq/HP machines kunnen regelen (als in, overschot aan die dingen in omloop, dus die zijn wss redelijk makkelijk te vinden), waar je zelf de "external" connector vanaf sloopt, en die 2 zelf op een andere kabel zet (bankschroef). Doe het overigens wel mooi haaks op de kabel, anders heb je een bettje een brakken kabel :).

• maratropa
  • Niet online
Kippenijzer schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:39:
Anders zou je nog altijd 2 "external loop" kabels van Compaq/HP machines kunnen regelen (als in, overschot aan die dingen in omloop, dus die zijn wss redelijk makkelijk te vinden), waar je zelf de "external" connector vanaf sloopt, en die 2 zelf op een andere kabel zet (bankschroef). Doe het overigens wel mooi haaks op de kabel, anders heb je een bettje een brakken kabel :).
Het klinkt interressant maar ik begrijp er niks van :o

Google images heeft geen "external loop" kabeltje in zijn cache, hebbie plaatje?

specs

Pagina: 1