[NickChange] amour021 -> Admiral Freebee

Pagina: 1
Acties:

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Goeieavond iedereen hier :)

Ik loop al enkele maanden rond met het idee om mijn nickname te veranderen van "amour021" naar "Admiral Freebee". Eigenlijk heb ik de nickname amour021 al jarenlang maar aangezien ik deze verzonnen heb bij het binnengaan van een MSN Chatroom toen ik 12 was ofzo vind ik hem niet echt meer bij mij passen. Ik heb echter lang deze nickname aangehouden omdat iedereen mij nu zo kende. Helaas vind ik hem echt een beetje te kinderachtig geworden en zo'n expert in de liefde ben ik nu ook weer niet (hoewel ik en m'n dinnetje heel gelukkig zijn ;))

Admiral Freebee past dan weer beter bij me vind ik. Niet omdat ik overmatige interesse in het leger heb ofzo maar omdat het een groep is waar ik een enthousiaste fan van ben. Overigens rolt de naam wel lekker van je tong vind ik, in ieder geval toch van die van mij :) Ook is de naam nét 15 karakters lang als ik goed heb geteld.

Ik realiseer me dat ik een stukje internetgeschiedenis van me zelf achterlaat maar dit vind ik nu weer niet zo erg dus.. :)

En nu is m'n nickname op GoT net gewijzigd naar "Admiral Freebee" dus zou ik dat graag ook zo hebben op de Frontpage alsjeblieft :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:49
Een stukje geschiedenis dat verloren gaat :'(

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 31-08-2005 22:57 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:57:
Een stukje geschiedenis dat verloren gaat :'(
Tja, soms moet je een stukje nostalgie loslaten hé ;)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Veel succes met je nieuwe Nick Admiral Freebee :)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-03 16:22

Nik

MBForums :+

Daar ga je dan ;)

/laat :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Nik op 02-09-2005 20:05 ]