Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

ik heb een PDA gekocht in duitsland en nu wil ik er een nederlandse Windows 2003 CE opzetten.
kan dit makkelijk ?

of is de taal van het OS wel te veranderen in de PDA in tegenstelling tot de gewone versie van Windows.

Zo ja waar kan ik dat vinden dan ?
Ik ben niet zo goed in duits dus vandaar,

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet zo handig om een duitse PDA te kopen. De taal is bij de meeste pda's niet zo makkelijk aan te passen aangezien het in het ROM geheugen staat. Voor MS is de nederlandse markt niet groot genoeg om er een aparte taal voor te maken, tenminste niet in het legale circuit

[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 31-08-2005 22:37 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik het wel makkelijk naar het engels veranderen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is dit al vaker voorbij gekomen, en daaruit bleek dat je de taal niet legaal kon veranderen.
Behalve dan door een nieuwe Windows versie te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
nee oke dat was ook de bedoeling
ik bedoel hoe dat ik die installeer
gewoon op de zelfde manier als een applicatie of met apparte apperaruur
ik was namelijk al van plan een nieuwe cd te kopen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je even de search gebruikt, kom je wel wat handige tips tegen.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
legaal kan je je taal niet compleet veranderen. Je kan wel allerlei progjes installen die voor jou dingen vertalen, maar dat is ook niet veel bijzonders. Gebruik idd de search ff is al vaak genoeg voorbij gekomen... :O

Verwijderd

Bij de Yakumo DeltaX kan je gewoon kiezen welke taal je installeert. De talen duits, frans en engels zijn beschikbaar. Van de overige Yakumo's weet ik het niet.
Pagina: 1