Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
kleine reply..
je bent inderdaad de "resterende" schijfruimte kwijt, hij wordt gewoon hetzelfde als de andere gebruikt.
Misschien dat hij meer cache heeft, maar ik denk niet dat je een snelheidswinst wint
Prijs technisch is het misschien wel de moeite waard, het zal een kleine meerprijs zijn en wie weet, kan je op deze manier langzaam alles upgraden. (maar tegen 2 jaar is deze ook weer oud, dus echt als het prijstechnisch niet veel uitmaakt)
je bent inderdaad de "resterende" schijfruimte kwijt, hij wordt gewoon hetzelfde als de andere gebruikt.
Misschien dat hij meer cache heeft, maar ik denk niet dat je een snelheidswinst wint
Prijs technisch is het misschien wel de moeite waard, het zal een kleine meerprijs zijn en wie weet, kan je op deze manier langzaam alles upgraden. (maar tegen 2 jaar is deze ook weer oud, dus echt als het prijstechnisch niet veel uitmaakt)
OS-based (Win2K/XP/Linux) of firmwarebased (cheapass controller + BIOS/drivers)? Indien OS-based dan kun je de resterende schijfruimte wel gewoon benutten. Zie ook RAID FAQraid 5 (software matig)