User geregistreerd maar nooit password gekregen

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
HEt gaat om het volgende......ik heb voor ene goede vriend de naam Ruuupje geregistreed (dacht ik altans) maar het password is nooit aangekomen......zou het mogelijk zijn om die naam (of bijbehoorend emailadress te deleten) zodat ie opnieuw aangevraagd kan worden.

Ik heb al meerdere malen op send password gedrukt maar dat heeft schijnbaar geen effect.

HElaas waren er geen adjes online met icq zodat ik het direct aan hun kon vragen.......sorry hiervoor :)

Verwijderd

Voor zover ik kan zien is er helemaal geen user met de naam Ruuupje aanwezig in de database. Volgens mij kan je dus gewoon opnieuw registreren.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:02

Floor-is

5.2

Euh was dat op t.net of op GoT? Is op zich wel van belang namelijk, ik kan beide controleren, dus euh zeg het zou ik zeggen.

Bericht hierboven

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:05

Wokschotel

Op 6 wielen

Daar heb ik ook nog wel een vraagje over: op t.net doet de passmailer het niet goed (bekend probleem geloof ik). Volgens dat ding is de username 'rdgf' icm het e-mail adres 'rdgf@dds.nl' noet-existent, terwijl ze allebei toch wel degelijk bestaan. Zou iemand mij een nieuw password kunnen mailen?

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Floor-is

Floor-is

5.2

rdgf: Vang!

Bericht hierboven

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Caught! Zenk joe very muts! Hoe bedoelt u, snelle service!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik was er vlot bij deze keer jah. :)

Bericht hierboven

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Wat heet vlot. In de tussentijd sta ik nog steeds bij Prutstone in de wacht :)

/edit
Typo

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
De Username die je hebt opgegeven is reeds in gebruik. Ga terug en vul een andere in.

Helaas hij is wel geregistreerd hier op GoT...het gaat dus over Ruuupje (met 3 u's) :)

Dusseh....Floris....do your job :+

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Op dinsdag 16 januari 2001 14:54 schreef rdgf het volgende:
Daar heb ik ook nog wel een vraagje over: op t.net doet de passmailer het niet goed (bekend probleem geloof ik). Volgens dat ding is de username 'rdgf' icm het e-mail adres 'rdgf@dds.nl' noet-existent, terwijl ze allebei toch wel degelijk bestaan. Zou iemand mij een nieuw password kunnen mailen?
Ik heb dus hetzelfde probleem op t.net.:( Verschillende malen al geprobeert om mijn password te mailen via passmailer, maar ik krijg geen password toegestuurd.

Dus als een adje of modje zo vriendelijk is mijn password toe te sturen.... ;)
O ja, de gegevens zijn:
username: Mindfields
E-mail: m.koster@softhome.net
Pagina: 1