Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Serious Sam Test, DIT SPEL WORD/IS MEESTERLIJK!

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
gaaaf gewoon, iemand ook al gespeelt? (test versie)

fucking cool ,ik heb het van het weekend op een lan gespeelt, lekker met zijn 4'en die beesten overhoop raggen, vooral die bizons zijn vetjes, als ze zo op je af rennen, en je haalt ze neer, dan schuiven ze zo voor je voeten!

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waar te vinden :)?

• Mister_X
owja, linky, ehn weet niet, ik had het geleech van iemand op het lanfeest

(legaal hoor, het is playable TEST versie)

ik zalhet effe zoeken waar ie te halen is,

maareh, een 900 of hoger proc, is aan te raden, en een Gforce! op mijn brakke sys, draait het amper, de engine instellingen zijn eindeloos, das 1min puntje, je kan alles veranderen, en het ziet er echt gaaf uit, (blur, volledige schaduws, bumpmapping, alles gewoon) het is ook een nieuwe engine denk!

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik gok dat je deze bedoelt ;)

• Mister_X
For full experience:
Pentium III 800MHz or AMD Athlon 800Mhz range processor
256MB RAM
third generation full OpenGL compliant 3D accelerator with 32MB RAM

daim, kom ik met mijn brakke celly..

is mijn viper 2 ook third generation?

link:
http://www.croteam.com/

Verwijderd

De playable test is al een paar maanden oud.. en zelfs op mijn P2-266 met 128mb ram/Viper 770 (32mb ram) werkt het spel goed.. het kan beter, maar het ziet er idd strak uit... de demo kwam een aantal maanden geleden op een covercd van de nederlandse PC Gamer... de 2e playable test is multiplayer.. alleen geen zin om 75mb te downloaden.. ik weet toch al hoe het spel gaat ;)

Ik ga Project IGI vanavond eens proberen..

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Screens deden me meteen denken aan Giants. Ook zo'n kewl spel. :) :9

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:21
mwah graphics zijn mooi, maar het is nog lomper schieten dan DOOM, dacht dat we wel af waren van dat soort spellen zeg.

Flickr | Lego collectie

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Jah. Dit spel is toch wel zóóó bout:(
Verschrikkelijk slecht level design en veel te grote levels.
Geef mij dan maar DOOM.

If it ain't broken, tweak it!

• Mister_X
tja je moet er van houden denk, maar multyplayen op een lan is wel lachen hoor!!!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hou je van superdroog (ik ook) -> dan is dit hét!

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Nou, mooie ronden vormen hoor :r

Afbeeldingslocatie: http://www.pcgameworld.com/gamedemos/s/serioussam/pic3.jpg

Deja Vu? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.pcgameworld.com/gamedemos/s/serioussam/pic5.jpg

Mwoa, ik heb de demo enkele maanden geleden (PC Gamer) gespeel met onderstaand systeem en draaide als een tierelier, maar ik vond er niet echt iets aan. Beetje duffe gameplay en slechte animatie (motion) van de characters.

Verwijderd

Voor zo'n landje als kroatië vind ik het een verrekte goed spel, en verslavend als de pest, echt dat ouwe doom gevoel met een mooie engine en niet de chaos van QIII, alleen het leveldesign mag soms wel beter ja maar daarom is het een béta

Verwijderd

Ja, heb net Serious Sam ook gespeeld. Ziet er errug mooi uit!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 17:06
Doet me idd denken aan Giants... heeft iemand trouwens wat tweaks voor die game? Het loopt als bagger op mijn celly 500@562 met 128 MB RAM en GeForce... upgraden dan maar.. :(

BTW, wel een SS gespeeld met 64 RAM? Kan je lachen :P

Steam

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Weet je wat nog mooier is dan Serious Sam ?
Project I.G.I. !!! Net ff 3 levels gespeeld.. hij's echt super.... gewoon DE mix tussen Metal Gear Solid en Soldier of Fortune... gewoon schitterend om de beveilingscamera's te ontwijken, of vanaf een kleine 150 meter 2 bewakers om te leggen door op hun hoofden te schieten met een sniperrifle :) Supergrote mooie levels enzo... maarja, de meeste zullen 'm hier vast wel kennen.... kijk anders maar op http://www.projectigi.com .. jammer dat ie geen MP optie heeft :( Naja deel 2 komt er ook aan......... :9~

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11 14:12
Ik hoor altijd zo weinig van NOLF. erg koel spel zowel single als multiplayer. (sneeuwscooter regeerd)

Serious sam heb ik ook geprobeerd. Levels zien er erg mooi uit, en het heeft inderdaad iets weg van doom.

Project IGI ziet er wel mooi uit, maar die crasht steeds. Aangezien in NOLF koeler vind heb ik nog niet echt geprobeerd te fixen

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

NOLF? Hmmmm.....hoe heet dit spel eigenlijk voluit? En waar kan ik de demo downloaden?

No One Lives Forever? En ik hem em net gevonden denk ik:)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
de AI van Serious Sam is nou niet bepaald een hoogstandje. maar dat hoeft ook niet volgens de makers. die zeggen namelijk dat het speelplezier niet ligt in de intelligentie van de tegenstanders maar in de hoeveelheid waarop ze op je afkomen. :?
dat zegt genoeg denk ik :)

Jouw advertentie hier??

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Voor de liefhebber van dom knallen is het inderdaad een geweldig spel, maar ikzelf vindt het ronduit om van te :r . No offence.

• Mister_X
achja, smaken verschillen, ik vind de multiplayer vet lachen, vooral als je een lannetje doet, dan zit je bijelkaar enzo, en kan je tegenelkaar praten en lachen... dan is het wel cool, en dan ook nog met een biertje op! >:)

en het is een mooi spel, je hebt verdomt veel opties!

Verwijderd

Project IGI loopt hier niet vast. Loopt gewoon perfect... toen ik het speelde deed het me ook denken aan Goldeneye. Maaruh de levels zijn zeer gedetailleerd, multiple hitzones voor elke tegenstander.. levels zo groot als Delta Force.. en niet echt een FPS, maar gewoon strategisch.. jezelf niet laten zien. Elke tegenstander zachtjes afmaken, niet zorgen dat het alarm afgaat enzo. Met de sniper maak je de meeste vijanden dood... vanavond ff stuk verder spelen... is echt het vetste FPS spel wat ik ooit heb gespeeld
Pagina: 1