Ik heb al tijden problemen met azureus. (zie oa een draadje over chello en een draadje over chello en azureus) Iedereen geeft chello de schuld, waaronder ik.
Ik wil nu alleen eens definitief uitsluiten dat het aan mijn instellingen thuis ligt. (router + pc + programma)
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
1. In azureus poort 6883 geselecteerd EN totaal aantal verbindingen verlaagd naar 30 (15 per torrent)
2. In mijn router heb ik onder port triggering dit ingevuld:
Triggered Range Forwarded Range
Application - Start Port End Port - Start port End Port
Azur1 - 6881 6885 - 6881 6885
En daarna op enabled gedrukt (en opgeslagen)
3. Zonealarm uitgezet
4. Firewall in router disabled
Ik heb een WRT54G V 3.01.1
Maximale snelheid die ik haal in azureus is 5 kB/s. Hij kan meestal geen verbinding maken met andere gebruikers, dat is nog wel het opvallendste.
Mijn normale internetverbinding (in de browser) is prima in orde. Ik haal bijna de maximale snelheid (niet helemaal natuurlijk)
Nog meer info nodig?
Ik wil nu alleen eens definitief uitsluiten dat het aan mijn instellingen thuis ligt. (router + pc + programma)
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
1. In azureus poort 6883 geselecteerd EN totaal aantal verbindingen verlaagd naar 30 (15 per torrent)
2. In mijn router heb ik onder port triggering dit ingevuld:
Triggered Range Forwarded Range
Application - Start Port End Port - Start port End Port
Azur1 - 6881 6885 - 6881 6885
En daarna op enabled gedrukt (en opgeslagen)
3. Zonealarm uitgezet
4. Firewall in router disabled
Ik heb een WRT54G V 3.01.1
Maximale snelheid die ik haal in azureus is 5 kB/s. Hij kan meestal geen verbinding maken met andere gebruikers, dat is nog wel het opvallendste.
Mijn normale internetverbinding (in de browser) is prima in orde. Ik haal bijna de maximale snelheid (niet helemaal natuurlijk)
Nog meer info nodig?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit