Toon posts:

wsftp pro op usb HDD op school met XP home

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wsftp pro installeren op n usb HDD waar amml software en mp3s opstaan (geen besturings programma)

ik wil dit om met Wsftp pro op school dan dingen downloaden naar die externe HDD

thuis gebruik ik windows XP home

op school hebben we windows XP home, er moeten inloggen met Novel en komen dan op eigen bureaublad terrecht waar we 25 mb aan ruimte hebben voor bestanden en niets kunnen we installeren

wie kan me helpen met mijn vraag/probleem

mvg reezer

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
aparte vraag.... 8)7

Ik vraag me af of het toegestaan is om dit op school te doen. Illegale zaken mogen we hier niet ondersteunen

Indien legaal toegestaan, wat voor rechten heb je uberhaupt op school....wat voor mogelijkheden geven ze op school....FTP los op een stick of schijf installeren kan niet direct naar mijn idee Iets meer dan dit zou makkelijk zijn

Mooooooeeeee......

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Waarom vraag je niet aan de systeem/netwerkbeheerder of er niet een FTP client geinstalleerd kan worden?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:02
1. Total commander heeft een FTP client in zich, en kan gewoon gestart worden vanaf usb stick oid, zonder geinstalleerd te hoeven zijn
2. Flashfxp geloof ik ook.
3. Zoals hierboven: Als er geen FTP client @ pc staat is dat niet voor niets lijkt me, regel dat die er alsnog komt, of jammer-dan. (Vraag me af of ze hun bandbreedte willen benutten voor FTP)

Verwijderd

Topicstarter
we mogen opschool wel downloaden maar niets installeren dat is niet mogelijk er zijn er die bijvoorbeeld kazaa op usb hebben staan, maar ik wil dus ws ftp
op school pcs mogen alleen software voor studie doel einden geinstalleerd worden maar als je t op eigen usb zet enzo mag t wel (zal wel iets met virussen ofzo temaken hebben en zooi die op studie pcs terrecht komen)

dus men mag t gewoon uitleggen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Het algemeen beleid #security

overleg 't maar met systeembeheer op je school, het is gewoon niet de bedoeling hier op deze manier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.