Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
virusscanner oid ?
welk programma genereert al die usage ?
welk programma genereert al die usage ?
Verwijderd
Heeft Windows je harddisk misschien in PIO mode gezet? (Device Manager -> Primary IDE Channel -> Advanced Settings). Als dat het geval is gaat het processorgebruik bij flinke harddisk activiteit al gauw naar 100%. Als 'ie gewoon op DMA staat is er iets anders aan de hand.
offtopic:
Koop meteen ook een spelling/gramatica checker, je schrijft bagger!
Koop meteen ook een spelling/gramatica checker, je schrijft bagger!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 19:04 . Reden: Tsja... ]
draait gewoon dmaVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:09:
Heeft Windows je harddisk misschien in PIO mode gezet? (Device Manager -> Primary IDE Channel -> Advanced Settings). Als dat het geval is gaat het processorgebruik bij flinke harddisk activiteit al gauw naar 100%. Als 'ie gewoon op DMA staat is er iets anders aan de hand.
hmm je zou een 3 com kaartje kunnen overwege, die heet zijn eigen processortje, en die ontlast je normale cpu. werkt echt heerlijk 
maar is wel apart dat je er met zon config last van hebt, misschien brakke drivers, en is het altijd zo geweest of is het sindskort, anders aan virus/spyware te denken.
maar is wel apart dat je er met zon config last van hebt, misschien brakke drivers, en is het altijd zo geweest of is het sindskort, anders aan virus/spyware te denken.
Verwijderd
Nieuwere kaarten ondersteunen tcp offloading waardoor de tcp headers door de netwerk kaart gedaan worden, kan je toch zo'n max 148000 header calculations per seconde schelen op een 100mb netwerk.Gohan-san schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:32:
hmm je zou een 3 com kaartje kunnen overwege, die heet zijn eigen processortje, en die ontlast je normale cpu. werkt echt heerlijk
me onboard is een 3com gbit lan , maar drivers zou kunne zijn kheb in me server een 3com 2000t 1gbit, das een goed ding mss mar nog 1 halen voor me pc ;P
maar bedankt binnekort ff naar alternate
ps : die netwerk kaart is een goedkope realtek die zal wss geen onboard proc hebbe dat het daar aanligt
maar bedankt binnekort ff naar alternate
ps : die netwerk kaart is een goedkope realtek die zal wss geen onboard proc hebbe dat het daar aanligt
Ik denk dat het brakke drivers zijn... 100% load voor leechen is nie goe
Pagina: 1