Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen NHA/NTI/LOI thuisstudies

Pagina: 1
Acties:
  • 1.125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn mbo opleiding afegrond. en nu heb ik een vaste baan van 20 uur in de week omdat ik dit te weing vindt wil ik er graag iets bij leren. Vanwege mijn werk en de onregelmatige diensten kan ik geen voltijdopleiding volgen. Dus ben ik op zoek naar een deeltijd opleidng of thuisstudie. Ik wil heel graag mijn middenstand diploma halen oftewel AOV.

Wanneer ik hiernaar op het internet zoek kom ik alleen uit op de thuisstudies. Nu ben ik eigenlijk erg benieuwd of dit werkelijk zo'n erkende diploma's zijn en wat de ervaringen van andere menesen zijn?

Alvast bedankt

Groetjes Maike

Verwijderd

Ik heb wel eens cursussen via de NTI en de LOI gevolgd. Volgens mij was de NTI goedkoper dan de LOI. Ik was over de cursussen die ik volgde wel tevreden. Wat lastig is van thuisstudie is dat je de discipline op moet brengen om het te volgen. Als je steeds naar een cursus toe moet zit je in een bepaalde structuur en bij een thuisstudie moet je daar zelf voor zorgen. Makkelijk is dat je het gewoon allemaal zelf in kunt delen. Huiswerk insturen kan gewoon via internet. Ik kreeg dit altijd al snel, nagekeken, weer terug. Je kunt de cursussen vaak ook wel een maand op proef krijgen. Dan kun je kijken of je het wat vindt. Ik weet niet precies wat voor examens je voor die richting zou kunnen doen, maar bij veel van die cursussen heb je de mogelijkheid om erkende diploma's te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Alvast hartstikke bedankt voor de informatie.

Ik hoop dat er nog meer mensen reageren.

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:54:
Wat lastig is van thuisstudie is dat je de discipline op moet brengen om het te volgen. Als je steeds naar een cursus toe moet zit je in een bepaalde structuur en bij een thuisstudie moet je daar zelf voor zorgen. Makkelijk is dat je het gewoon allemaal zelf in kunt delen.
Perfect samengevat :)

Ikzelf heb op het moment een thuisstudie van de NHA - Webpage Designer

Zoals op hun site staat hebben ze wel een erkend kwaliteitskeurmerk. Klik maar op "Kwaliteitskeurmerk" rechtsbovenin op de blauwe balk.

Ik moet echter uitzoeken of ik mijn huiswerk ook kan mailen. In de documentatie die ik ontvangen heb staat namelijk dat ik op een diskette moet sturen, terwijl op de site staat dat het via mail moet kunnen.

"It's about time you showed up Fox!"

Verwijderd

In de documentatie die ik ontvangen heb staat namelijk dat ik op een diskette moet sturen
Bestaan die nog dan...?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

inXs

known as inXs

Alleen al vanwege dat zou ik zeer gaan twijfelen over de kwaliteit van de opleiding...

superB

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
inXs schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:56:
[...]

Alleen al vanwege dat zou ik zeer gaan twijfelen over de kwaliteit van de opleiding...
Moet toegeven dat dat idd beter moet kunnen..

Maar waarom zou dat iets over de kwaliteit van de opleiding zelf zeggen? De manier van het opsturen van je huiswerk heeft niets te maken met de inhoud/kwaliteit van de opleiding.

"It's about time you showed up Fox!"

Pagina: 1