Toon posts:

probleem linksys draadloze verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over het volgende:

Ik heb sinds kort een PDA (ACER n50) leuk dingetje. Alleen nu wil ik internet op de pda hebben door middel van wireless verbinding. Leuk en aardig ik naar de winkel en leg het uit en kom ik uit met een " Linksys (wmp11) wireless pci kaartje. Die man zegt nog ja dat lukt wel zo. Ik thuis en lukt dus niet.

De situatie is als volgt:

Vanaf de router naar pc 1 loopt een lan kabel (tevens internet dus) Nou heb ik dar draadloze kaartje in pc 1 gezet en vanaf dat kaartje wil ik dus een draadloze verbinding naar me pda hebben voor o.a. internet. Al mijn pc's binnen me netwerk hebben een vast ip dit vanwege het feit dat ik ook een webserver heb draaien.

Mijn vraag is dan dus ook weet iemand (aub) hoe ik in godsnaam een draadloze verbinding krijg van pc 1 naar me pda ??? Desnooods moet ik in me router dhcp weer aanzetten, als me server dan ook maar blijft werken.

Wat me ook opvalt is dat de draadloze verbinding blijft zeiken dat hij niet verbonden is. Mijn idee is zo dat ik volgens mij die draadloze kaart in moet stellen als accesppoint of zoiets.......?????

Hoop snel iets van iemand te horen

Erwin.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

is 1 topic niet voldoende?
in je andere topic word al uitgelegd dat je specifieke software nodig hebt zoals jij het wil.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een nieuw topic openen doen we niet, laat anders met het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif even je topic verplaatsen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.