Toon posts:

HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wl een comp voor mijn zus bouwen alles ok p3 733mhz enzenz. alleen een oude hd, datis dus het probleem, op de hd zit een cluster fout.
Ik heb al alles geprobeerd mar kom er niet uit elke keer als ik formateer in b.v twee schijfjes dus de schijf opgesplitst blijf ik die errors houde.
Windows wil dus niet installen op een schijf met bad clusters iemand een oplossing of kost het weer!! geld voor een nieuwe hdd.
Ik kan ook niet een of ander progje erop zetten want er staat niets op die schijf:(:(

Verwijderd

probeer Windows eens te installeren
met "setup /is" Dit slaat Scandisk
over. Miscchien dat je de installatie
dan kan voltooien...

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 09:43
ga er dan nog wel eerst met je eigen scandisk overheen en laat dat stukje markeren. dan kan er in ieder geval niet iets op geinstalleerd worden wat dan verloren gaat

3kwp pvoutput

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
IK zou als de schijf al zo ver heen is, toch maar een nieuwe kopen, ipv van het proberen te repareren. Anders heb je kans dat ie kapot gaat met alle data van haar erop

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop een klein diskje erbij voor documenten en windows + 1.2gig dan die 3gig erbij voor data en spellen:):)
Nouja mot maar ik ken er ook niets aan doen(vertelde hij toen ie in elkaar werd geslagen door z`n zus:):))

thx