Toon posts:

Probleempje: Ik denk dat het m'n videokaart is.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik weet het niet zeker.

Soms (ongeveer 1 keer per twee dagen, gemiddeld) bevriest ineens mijn scherm onder Windows. Ik hoor geen vreemde activiteit van m'n pc, en het is 1 keer gebeurd dat er ook een vreemde streep door m'n scherm stond. Ik denk dat het puur het video-deel van m'n pc is. Ik heb het gevoel dat als er bijvoorbeeld een muziekje aanstond, dat dat gewoon door zou gaan, maar ik heb niet de gelegenheid gehad om dat te testen. Nou ja, dat is natuurlijk een heel irritante gebeurtenis.

Ik heb een AMD64 processor, een GeForce 6800GT videokaart, en een 19" Iiyama beeldscherm. Behalve m'n beeldscherm, is mijn pc splinternieuw. Net gebouwd.

Kan iemand me helpen? Als er meer informatie nodig is, zeg het maar.

Bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 15:29 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27

-ET-

Phone Home

al een andere videokaart geprobeerd? of een andere monitor?

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Heb je een voedingconnecter op de videokaart aangesloten? Hoeveel vermogen levert je voeding? Wordt je videokaart erg warm?

Hier kon uw advertentie staan

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Nitroglycerine schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:32:
Heb je een voedingconnecter op de videokaart aangesloten? Hoeveel vermogen levert je voeding? Wordt je videokaart erg warm?
maw, meer info aub...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er is een voedingsconnector op de videokaart aangesloten. M'n voeding levert 450 Watt. Mijn videokaart is een beetje warm, valt reuze mee.

Ik heb nog geen andere kaart of beeldscherm uitgeprobeerd. Niet echt praktisch, omdat het niet een probleem is dat ik wanneer ik maar wil kan laten gebeuren. Bovendien heb ik geen andere videokaart, en ik hoopte dat het mogelijk was dit op te lossen zonder het andere beeldscherm in huis los te maken (zie je, alle snoeren lopen netjes door leidingen heen.)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 15:46 ]

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Wat voor 450 Watt voeding? Een A merk of een merk zoals Q-tec?

Hier kon uw advertentie staan

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:06

Griffin

Is mythical

@ het voeding verhaal.
speel je ook spellen? want als je de spellen kan spelen en hij loopt niet vast lijkt het mij dat de voeding sterk genoeg moet zijn?

Heb je alle drivers geinstalleerd?
Clean instal geprobeerd?
Hoe lang heb je dit al. Heeft het altijd zo raar gedaan?

wat zijn de rest van je specs?

Verwijderd

Topicstarter
De computer is nog maar een week of twee nieuw. Ik heb nog niet veel spellen gespeeld, maar het is wel een goede voeding, lijkt me: Antec SmartPower 2.0 SP-450W.
Pagina: 1