[HD] partitie verwijderd, nieuwe aangemaakt, data?

Pagina: 1
Acties:

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 14:02
Ik zal het ff kort uitleggen.

Ik heb gister een pc van iemand gedeeltelijk gebackupt, maar was er met mijn kop niet helemaal bij :( , en was vanochtend in de veronderstelling dat ik klaar was met backupen, ik dus partitie verwijderd, nieuw install van windows erop. En ik backups terugzetten :X blijk ik een mapje te hebben vergeten met, waarschijnlijk belangrijke bestanden :r :r

Dus nu mijn vraag , kan je niet overgeschreven data nog terug halen met tootljes als de oude partitie is verwijderd en een nieuwe overlapende partitie is aangemaakt?

Ik loop nu een beetje te klooien met Getdataback NTFS en dood te stressen
wie bied de verlossende reactie? :X

Verwijderd

Als je de patities verwijdert hebt en op nieuwe partities data geschreven hebt lijkt het me met "huis tuin en keuken" programma's vrij hopeloos.

als de data echt belangrijk is zou ik advies vragen bij data recovery bedrijven en in de tussentijd niets meer doen met de HDD.

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
hard wegrennen en altijd blijven ontkennen dat je iets met die pc te maken hebt gehad... :)

Je kan het best idd contact opnemen met een recover bedrijf..
Die hebben daar speciale programma's voor..
Maar ze zijn goed prijzig...

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-02 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:15:
Als je de patities verwijdert hebt en op nieuwe partities data geschreven hebt lijkt het me met "huis tuin en keuken" programma's vrij hopeloos.

als de data echt belangrijk is zou ik advies vragen bij data recovery bedrijven en in de tussentijd niets meer doen met de HDD.
Maar met herpartitioneren en formateren verwijder je de data zelf toch niet? Ik heb alleen 2GB overschreven met de install van een OS? maarja een hdd heeft natuurlijk last van fragmentatie dus als ik een deel van die bestanden terug vind grote kans incompleet, 40GB hdd
edit:
ik ben dood als ik die data niet terug krijg :o
en dat laten recoveren kost 1000en euro's.

[ Voor 11% gewijzigd door Icingdeath op 31-08-2005 15:20 ]

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 13:26
Herr Stuhl schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:19:
[...]

> ik ben dood als ik die data niet terug krijg :o
> en dat laten recoveren kost 1000en euro's.
Nou, als je leven een paar 1000 euro's waard is, lijkt mij de keuze duidelijk...
Pagina: 1