Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een speciaal speakerset die ik buiten kan gebruiken (dus gewoon op een hoek van de tafel zetten) en (steen)goed geluid leveren. Het apparaat moet 2 dingen kunnen.

1) Muziek die ik afspeel oop de computer, laten horen over die boxen. En dit moet dan draadloos! Het mag bluetooth, infrarood of andere systeem zijn, zolang het maar goed werkt.

2) Ik wil er een mp3 speler in kunnen pluggen. Dus het moet een 'audio in' hebben (of een andere manier waardoor die mogelijkheid ontstaat.

Wie weet zo'n speakerset ergens te vinden?.
De grootte maakt op zich niet zo veel uit.

Verwijderd

Draadloos en steengoed geluid gaat vaak niet samen, omdat er via de ether veel geluidskwaliteit verlies is. Of je moet digitaal gaan, maar ik ben bang dat dat nog lastiger gaat worden.

En iedere speakerset heeft bij the way een audio in hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
hij zegt iets over coockies, dus die link werkt niet op die manier :(
wat was het, dat het genoemd werd?

Verwijderd

Topicstarter
De draadloze speakerset bij Conrad zijn volgens mij allemaal met radiografische frequenties (trillingen door de lucht). Ik zoek draadloos digitaal geluid. Dus met infrarood of bluetooth o.i.d.!

ps. wat zijn eigenlijk "actieve luidsprekers"?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam dit tegen: Afbeeldingslocatie: http://www.grootaers.nl/images/compute/PCWSB1.jpg"multimedia speakerset draadloos via usb
Draadloos geluid via de USB-poort of via de geluidskaart kunt u in en om uw huis met deze luidsprekers ontvangen." via, deze link

Is dat iets? En is dat wel optimaal (bereik ver genoeg)?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 15:46 ]

Verwijderd

Actieve luidsprekers, dat betekend dat de versterkers ingebouwd zit. Een pasieve luidspreker heeft nog een versterker nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij dat draadloze speakers al actieve speakers zijn dus.

Maar over dat ene ding. Volgens mij is ie wel erg klein? Ik zal ze morgen even opbellen voor de specs. Is er echt geen apparaat op BT? En is het anders een idee om speakers met USB te nemen en daar een USB -> Bluetooth adapter op te zetten? of zou dat niet gaan werken?

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 22:14
huh dat is toch doelloos...

Van je PC usb naar een adapter > naar ontvanger op usb > golven van geluid > boxjes...

Lijkt me ook sterk dat het werkt, waarom wil je trouwens zooo graag bluetooth?

Edit, en waarom koop je geen FM zender, zodat je elke radio gewoon kan tunen op de zender van je muziek. Je hebt ze in usb en voor een mp3 speler. Dus niet een die beide kan. Maar ik denk zowieso niet dat je iets vind wat jij wilt dat line in heeft en usb. link

[ Voor 47% gewijzigd door SgtCaffran op 31-08-2005 19:35 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
SgtCaffran schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:32:
Edit, en waarom koop je geen FM zender, zodat je elke radio gewoon kan tunen op de zender van je muziek. Je hebt ze in usb en voor een mp3 speler. Dus niet een die beide kan. Maar ik denk zowieso niet dat je iets vind wat jij wilt dat line in heeft en usb. link
Ik denk omdat dat illegaal is in Nederland O-)

• SgtCaffran
Er is zoveel illegaal in Nederland, hou jij je eraan? :O

Verwijderd

Topicstarter
haha :) wat een geweldig apparaat. En helemaal mooi als alle officiele FM frequenties gaan vervallen. Alleen heerschappij _/-\o_

Maar om je vraag te beantwoorden. Het hoeft niet persé BT te zijn. Wat ik wil is:
Een draadloze speaker met digitaal ontvangst (om geluid van de pc mee af te spelen, en waar een mp3 speler op aangesloten kan worden, en waarmee ik het volume aan kan passen).

Het lijkt mij niet zo moeilijk om dat te maken, omdat Bleutooth headsets ook bestaan. Maarja... Welk bedrijf heeft er ooit aan gedacht om zoiets te maken?

• SgtCaffran
Ja..op zich wel handig, maar de beste oplossing tot nu lijkt me dan echt zon FM zender. Maar die is inderdaad niet digitaal helaas. Ik denk dat de BT technologie (en andere) nog in ontwikkeling is, daarom zijn er niet heel veel apparaten met BT. Anders waren nu al alle muizen, tobo's, boxen etc met BT ;)

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:44:
haha :) wat een geweldig apparaat. En helemaal mooi als alle officiele FM frequenties gaan vervallen. Alleen heerschappij _/-\o_

Maar om je vraag te beantwoorden. Het hoeft niet persé BT te zijn. Wat ik wil is:
Een draadloze speaker met digitaal ontvangst (om geluid van de pc mee af te spelen, en waar een mp3 speler op aangesloten kan worden, en waarmee ik het volume aan kan passen).

Het lijkt mij niet zo moeilijk om dat te maken, omdat Bleutooth headsets ook bestaan. Maarja... Welk bedrijf heeft er ooit aan gedacht om zoiets te maken?
BTheadsets zijn bedoeld voor gsm's, om mp3 bestanden door te sturen is bt niet snel genoeg.
Wat jij wil, lijkt met het handigst te doien met een laptop met wifi. 8)7 Maar waarom is analoog niet een optie? Mits goede kwaliteit zender/ontvanger merk je niets van het kwaliteitsverlies.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:48

Barrycade

Through the...

En anders een Airport-Express van Apple met een setje boxen met eigen voeding?
Pagina: 1